HALLO du DER!


Bildet er tatt fra: pixabay.com

Hallo du som står på den andre siden av veien. Ah, du er kanskje opptatt? Eller, du hører meg kanskje ikke? Nei, jeg kan jo forstå det. Det er jo tross alt ganske mye støy her nå, ja på begge sider, mener jeg. Jeg mener, når skal egentlig denne rushtrafikken ta slutt? Vet du, nå fikk jeg en ide. Jeg sender over en lapp til deg jeg, har blitt ganske flink til å lage papirfly de siste dagene. Skriver en lapp til deg nå, også får vi bare se om du legger merke til meg.

Og hvis du gjør det hadde jeg blitt superglad om du ville slå av en prat, i det minste om du sa “hei” eller noe. Men gjør du det ikke, så.. Vel, det går vel greit det også, får vi tro. Okei, da har jeg skrevet denne lille lappen til deg. Nå sender jeg den straks over veien, så får vi bare se om du legger merke til den, om du legger merke til meg, og hva du svarer, hvis du svarer da.

For det er ikke sånn at du bare ignorerer meg, er det vel?


#kommunikasjon #venner #vennskap #hverdag #samfunn #støy #usikkerhet #psykiskhelse #frykt #gjensidighet #svar #venn #håp #frustrasjon #mot #angst #uro #paranoia #paranoid #semeg

9 kommentarer
    1. Jeg likte det du skrev der. Og bare for å svare på ditt spm i slutten av innlegget. Nei, jeg ville ikke ignorert deg. Hadde nok tatt opp lappen for å svare deg, men om svaret hadde kommet tilbake er vanskelig å si. Er en elendig papirfly-kaster.

    2. Misha: Takk! ^^ Ja, du sier noe.. Når sant skal sies så tror jeg ihvertfall ikke at jeg er sånn altfor flink på akkurat det enn så lenge, jeg heller :/ Så kanskje ikke rart at visse ting er som de er.

    3. Jeg er veldig sjenert, men kan overraske både meg selv og andre:) Du fikk meg til å tenke med innlegget ditt i flere retninger, flere betydninger og kan jeg bli bedre på no? Mmm. Jeg takker for at du får meg til å tenke<3

    4. Orkidedatter: Takk for hyggelig tilbakemelding! ^^

      Hehe, ja jeg liker å kunne lage/ skrive ting som gjerne kan ha flere betydninger. Jeg prøver stort sett å fokusere meg om en spesifikk ting, for da tenker jeg at “produktet” gjerne blir best, men samtidig så forsøker jeg å holde det i bakhodet at det hadde vært kult om jeg klarer å skrive/ lage det slik at det lett kan tolkes andre veier enn den veien jeg har valgt å legge i første omgang også, om det gir mening.

      Kanskje ikke helt nødvendig, da folk alltid vil tolke ting forskjellig uansett, men.

    5. Jeg skjønner godt hva du mener:)) Men så har jeg en hjerne og fantasi så det er ikke så lett å vite hvor den tar meg hen i verden, for å si det sånn. Og følelsene, ja, de henger seg på og gir meg mer enn nok å tenk/gruble på. Jeg digger deg og leser gjerne innleggene dine flere ganger. De er utrolig bra. Bra for meg = ekte, ærlig, med følelser, med en twist av «avgrunnen», samtidig håp, med humor og alvor. Dette er min oppfatning av deg nå. Jeg heier på deg og gleder meg til neste innlegg. Ha en fin kveld:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg