Trondheim 2 go?


Bildet er tatt fra: peanuts.no

Som nevnt allerede et par ganger nå den siste tiden – jeg trenger VIRKELIG å komme meg ut av Oppdal for et par timer ganske så snart, hvis ikke tror jeg at jeg klikker helt i mongo-vinkel, og raserer det som raseres kan. Jeg VURDERTE å ta meg en togtur til Dombås et par ganger i dag, men så er det liksom to tanker som har holdt meg igjen, 1: “Hva faen er det å gjøre på i Dombås??”, og 2: “Hva faen er det å gjøre på i Dombås??”.

Så da er spørsmålet om jeg heller skulle begynne å vurdere Trondheim eller noe rundt der igjen. Og det er nettopp hva jeg gjør nå. Men så var det det da. Gidder jeg å rusle rundt i Trondheim alene? Kanskje jeg skulle se om det finnes noen der i nærheten som hadde hatt mulighet til å treffe meg først? Noen som gjerne er litt bedre kjent der enn hva jeg er, og som.. Ja, jeg vet ikke. Så.. Har jeg noen lesere i Trondheim eller der om kring som kunne vært keen på å treffes en dag i nær, nær fremtid? Hvis ja, skrik gjerne ut i kommentarfeltet, eventuelt ta og send meg en privat melding på face! ^^ Jeg er bare halvparten så gæern som jeg virker som, tross alt.

See yah in Trondheim??


#reise #tur #dovre #dombås #trondheim #trøndelag #norge #tog #nsb #togreise #planlegging #hverdag #høst #venner #vennskap #bekjentskap #trondheimtorg #citysyd #byn #byen #trønder

4 kommentarer
    1. Jeg bor dessverre ikke så nærme Trondheim, ellers kunne jeg møtt deg. Hvis ikke 20-21 år gammel jente blir for ungt for deg å henge med da. Du kan jo alltids laste ned tinder eller happn da!

    2. Misha: 20 år er innafor, ja. Kunne vært innafor om du hadde vært 18 også. Prøver å ikke tenke så mye på det, så lenge folk helst IKKE er under 18, da det fort blir litt for ungt igjen. Uansett: Det finnes veldig barnslige og umodne godt voksne, og det finnes de som er veldig unge, men som likevel er ganske modne av seg.

      Har hatt både Happn og Tinder leeeenge nå, i tillegg til Hot or Not.. Men nå har jeg nærmest gitt opp de appene der, da de jeg først matcher med sjeldent gidder å skrive noe som helst etter at de KANSKJE har giddet å skrive et lite “hei” eller noe.. xD

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg