Valgets farvann

Vi er de valgene vi tar, sies det. Vi er nok ikke “bare” det, for vi formes jo litt av alle de hendelsene vi ikke har helt styr på også, ting som nærmest (til tider) kommer fra “det blå” som.. Sykdom og død. Men valgene vi tar i løpet av livet er likevel helt klart med å definere en veldig stor del av oss, enten vi liker det eller ikke. I skrivende stund er jeg sånn passe misfornøyd med samtlige valg jeg har tatt de seneste ukene. I flere dager på rad har døgnrytmen min simpelthen vært et helt annet sted enn hvor jeg strengt talt skulle ønske at den var. Det er kort fortalt et par ting jeg ha hatt lyst til å gjøre en stund nå, men som mine valg angående legge tid, og stå opp rett og slett har spoilert.

Og nå begynner jeg å bli litt urolig for at de målene jeg har satt meg for denne måneden til slutt skal havne på den eviglange listen over ting jeg har snakket om, eller i det minste tenkt å gjøre, men som jeg til syvende og sist har endt opp med å ikke gjennomføre. Og sånn helt seriøst, den listen trenger virkelig ikke noen flere punkter på en god stund nå. Jeg HATER å føle at jeg feiler med ting. Det er noe alle gjør, sånn en gang i blant, det er jeg klar over, men noen mer enn andre. Og for min del føler jeg at min såkalte kvote er på god vei til å brenne opp nå..

Så, fortell meg nå.. På en skala fra 1-10:
Hvor fornøyd er dere med deres valg og avgjørelser den siste uken?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg