IKKE BLOGG!?

Blogge.. Ikke blogge.. Blogge.. Ikke blogge.. Okey.. Blogge!.. Jeg har ikke så fryktelig mye å fôre dere med nå, men jeg antar at det ikke er så viktig. Vel, i sittende stund sitter jeg igrunnen bare og venter på at jeg skal gidde å gå utafor huset, forså å handle litt, så blir det vel å steke meg et par veggis-burgere etter det mens jeg hører på et av mine nye favoritt-podcaster “Dustene“. Og så blir det vel ikke SÅ ufattelig lenge før jeg omfatter mørket og stillheten igjen etter det. Det vil si, hvis nabolaget tillater det. Okidoki, det var alt jeg hadde for denne gang, på gjensyn!

Dine planer for dagen?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg