PARADISE-SEX?? – Ting jeg vil oppleve før jeg dør..

ZzzZZZZzzzzzzzzzzzz… Åh, heeei! Sitter du og leser blogg sånn på morraskvetten du da? For isåfall får jeg vel gjøre mitt for å underholde deg litt før du må dra på jobben, krasje i loppekassa, eller hva nå du måtte ha for slags planer om en liten stund, eller to. Hva jeg har gjort på i natt? Altså, var det ikke nå meningen at jeg skulle underholde deg litt da?? Hvis jeg på død og liv må fortelle deg hva jeg har holdt på med i natt så tror jeg du kommer til å sovne inn nokså kvikt for å være helt ærlig.

Hmm.. Sovne inn, ja.. Sånn apropos nettopp det.. Jeg har faktisk gjort NOE som kan være av din interesse denne natten, sånn når jeg tenker meg om. For sånn like rundt midnatt fikk jeg som jeg pleier å få på den tiden av døgnet nok en gang en glimrende, og svært så beskjeden ide, nemlig at jeg skulle lage en aldri så liten video om smått og stort jeg gjerne kunne tenkt meg å oppleve før jeg en vakker og nitrist dag på SVÆRT så dramatisk vis ramler ned i min bekmørke kiste.

Håper at dere likte videoen, og glem nå ikke at;
det er faktisk (fremdeles) ikke tøft å være død!!

Stay goregeous!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg