JA til dyremishandling? – 6 onde ting jeg gjorde som barn!

Hmm, okei. Kanskje er jeg ikke så grei å ha med å gjøre som samtlige av folk og fe har villet ha det til fra endetarm til annen rang, og kanskje er jeg ei heller et så slem og miserabel som JEG SELV vil ha det til oppi mitt eget lille hode.

Men er det en ting jeg vet både sikkert, men ja, også visst, ja så er det at jeg har begått noen ganske heavy shitts synder opp gjennom åra, på den kroppen min var formet som et lite, trasig barn. Who nose? Who leg? Who heart? And.. Who the fuck just farts?? 😮

Hvilke ondskapsfulle handlinger gjorde DU som barn??

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg