7 YRKER JEG (helt oppriktig) DRØMTE OM SOM BARN!

La oss bare gjøre det klinkende, knusende klart først som sist, som sist, som sist, som.. Ja, etc, etc. Jeg var et MEGET merksnodig og forstyrret barn!.. Og enkelte vil vel si at det ikke akkurat har gått meg stort bedre med årene. Som de aller fleste barn hadde jeg også mine drømmer. Og etter å ha tvunget meg selv til å se litt tilbake i dag morres innser jeg jo at jeg er både gud, Nav og den hellige ånd evig takknemlig for at ihvertfall ikke alt har gått i oppfyllelse.

For i dag slo det meg en aldri så liten tanke: Hva om jeg lager en liten, gøyal video hvor jeg prater om diverse yrker jeg helt oppriktig drømte om å havne i da jeg var barn?..

SPOILER ALERT!:
Desto flere yrker jeg kom klarte å komme på, desto mer har jeg fått meg til å undre litt på hvilken oppvekst jeg egentlig hadde en gang i tiden. Ja, at barnevernet aldri grep inn, er og blir et evig mysterium. Så nok en gang en STOR takk til de tre hellige.

Jeg vil bare nok en gang få understreke at jeg har all mulig respekt for de av dere som faktisk måtte ha et av disse syv jobbene en dag i dag (eventuelt har hatt). Og at, ehm, ja, det var igrunn alt jeg hadde å sei! xD

Hvilke yrker drømte du om som barn?

6 kommentarer
    1. Digger måten du har lagt opp videoen din, og liker godt å komme innom å lese! 🙂
      Som barn og oppigjennom har jeg drømt om mange forskjellige yrker eg og! Alt fra kokk, konditor, egen smykke butikk (har en smykkeblogg som mer en hobby nå), oppdretter, politi, innen for helse osv. Men har endt opp innen for helse. Ønsker å spesialutdanne meg innen eldre, dra Norge rundt å lære opp annen helsepersonell om hvordan gi best omsorg til de med demens og kanskje snu litt på hvordan eldrehjem er lakt opp den dag i dag 😉

    2. Kaja Borgersen: Så hyggelig å høre at du liker å titte innom bloggen min og at du liker hvordan denne videoen er lagt opp på! ^^

      Ah, politi ja. Det var forsåvidt også et yrke jeg var innom en gang i tiden, men så innså jeg at jeg heller vil være litt småslem “skurk”, så da overlater jeg heller det å bli politi til min søster i stede for, som jeg ihvertfall tror fremdeles har et håp om å kunne bli det om noen år.

    3. Veldig kul start på videoen! Fint uteområde! Passet bra med lydene fra kråkene også! Synes kråker er ganske skumle btw.. De kan finne på å følge etter folk. Drømte mye om ting når jeg var barn også. Husker ikke så mye. Husker bare at jeg ville bli rørlegger, og også leve som James Bond.. rar kombinasjon hehe.

    4. Dark Elf: Takk, takk!! ^^ Prøver så godt jeg kan å ikke gjøre videoene mine alt for forutsigbare, så gjør mitt beste med å skyte inn et og annet random her og der, der og da xD

      James Bond ja, det hadde forsåvidt jeg virkelig en drøm om også en stund når jeg tenker meg om. Og faktisk også rørlegger, men det var ikke så mye på grunn av rørlegger-yrket i seg selv, men mer grunnet et av de andre yrkene jeg alt har snakket om i denne videoen, hehe.. 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg