H*n tok og kastet meg ut!

Så skjedde omsider det som jeg nærmest bare har gått og ventet på en stund. Jeg har herved blitt kastet ut fra gruppebloggen “Kreative Hobbyer”. Og helt ærlig, det var bare et et spørsmål om tid. For det at sjefen for denne gruppen ikke helt har ansett de innleggene jeg har valgt å dele der inne som.. Tja, jeg vet faktisk ikke helt hva som er vedkommendes issues, om det er at h*n ikke anser hobbyene mine som ordentlige hobbyer, eller at det rett og slett “bare” er at h*n ikke anser de som kreative nok, men noe er det. Og om jeg er bitter? Nei, men jeg skal ærlig si at jeg er bitte litt irritert for at jeg ikke bare meldte meg ut av denne gruppen selv..

Ihvertfall: Diktene mine, novellene mine, videoene mine og Instagram Lately-innleggene mine var altså ikke gode nok for denne gruppebloggen, eller rettere sagt admin. Og vel, hvis det er slik det skal være så greit. Ikke alle har et ønske om å inkludere alt og alle til en hver tid, og det forstår jeg jo. Jeg merker bare at jeg er LITT lei av å bli kastet ut, blokkert, ignorert og “oversett” i “alle” bauer og kroker nå, men sånn er det visst bare nå og da. Thats fucking life.

Jeg skulle bare ha likt å visst hva det egentlig er jeg mangler. Liksom: om jeg er hobby-løs, eller om jeg rett og slett ikke eier kreativitet.. xD Skjønner dere? Har nemlig lenge gått rundt og trodd at jeg hadde plenty med begge deler. Men har jo innsett med årene at også jeg kan ta feil iblant.. Så, hmm..

SÅNN! – det var mitt lille ikke bitter i hele tatt-innlegg for denne gang..

Fortsettelse følger?

8 kommentarer
    1. Du har begge deler i pose og sekk, så skal ikke stå på det! Bare noen folk som er sære da -_- Ha en fiin dag, Aylar! 😁😁😁

    2. Admin er garantert en som ikke er innforstått med hva ‘kreativ’ faktisk innebærer. Bruker en dette ordet i presentasjonen, innebærer dette at responsen som følger består av noe fundamentalt annerledes. Her ser jeg for meg at det forventes stuerent og pent, med engler, søte barn, kattunger & sommerfugler, også har du forårsaket at kaffe & fyrstekaker har gått i vrangstrupen gjennom et litt mørkere skaperverk, for å si det sånn (ha ha). Fuck dem, og move on ♡

    3. Gry H.: DET kan faktisk være noe. For jeg har vært inne på Facebooken til vedkommende, og jeg vet man skal være litt forsiktig med å dømme folk for hardt utifra slikt, men det virker ikke akkurat som et av de mest “rocka” menneskene på denne jord, for å si det på den måten 😮

    4. Iselin Renée: Oh, nei. Hva som helst, bare ikke DET. Vil jo ikke ha noen smitteffekt. Alle vet jo at folk ikke er i stand til å tenke selv, og får de en følelse ut av noe så gjør man handlinger av den følelsen!! (dette var ment som en sarkastisk tulle-kommentar, men ser igrunn allerede nå selv at jeg kunne jobbet litt mer med den..)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg