SEKS RIPER I LAKKEN

Hallo bloggen! Har du hatt en fin-fin dag sålangt i dag? Det har jeg!

Okei, så det var faktisk noe jeg ville fortelle dere i dag.

Noe veldig, VEEEEEEEELDIG VIKTIG!!

Det har seg nemlig sånn at jeg hadde satt meg ET mål i morres.

Jeg skulle IKKE bruke noen penger. Ihvertfall ikke på film eller snop.

Men tror dere jeg greide det? Tror dere, tror dere??

Vel, det så ut til å gå helt fint.

En stund.. – men så ble jeg sugd inn mot Europris..

Og da var skaden allerede gjort!

Mon tro hva skattebetalerne måtte tenke igjen nå?

Jeg mener.. De av dem som ikke går på Nav selvfølgelig.

For jeg betaler jo også skatt, av hva jeg kan huske..

Okei! Nå har jeg ikke mer tid til dere for denne gang.

Har en såkalt renselseprosess å gjøre utføre før sola faller om.

Så vi blogges helt plutselig – stay goregeous!

4 kommentarer
    1. Har flere ganger hatt lignende mål. Ikke bruke mer penger enn nødvendig. Hvor mye kostet de filmene? Så nesten ut som de bare kostet 10kr med de klistremerkene. men det kan vel umulig stemme.

    2. Dark Elf: Joda, 10 kroner stemmer det! Er faktisk ikke så uvanlig som man kanskje skulle tro. Bare i den kurven på Europris i Oppdal lå det kanskje 100 filmer til sammen for bare 10 kroner stykket. Filmer de har hatt en god stund, og tydeligvis sliter med å bli kvitt da nesten ingen kjøper film fysisk lengre.

      Selv jeg gjør knapt det mer nå. De siste filmene jeg faktisk har kjøpt (bortsett fra de du så bilde av nå), har jeg kjøpt digitalt. Enten det eller så har jeg streamet gjennom Netflix eller Viaplay.

      Fysisk film er på god vei til å dø ut. Så ikke rart flere og flere butikker selger unna for en billigst mulig sum nå.

    3. Hehe kjenner meg igjen 😛 I går skulle jeg absolutt ikke bruke penger, men så var jeg på Fretex og før jeg visste ordet av det hadde jeg en favn full av bøker som ville bli med meg hjem 😛

    4. Iselin Renée: Ikke så lett å være sparsom bestandig, nei. Men samtidig skal man jo leve også. Man vet liksom aldri helt sikkert. Plutselig ligger man fullstendig knust midt på et jorde med invollene hengende halvveis ut etter at en meteor eller noe har falt i hodet på en.. Og så er vel ikke akkurat Fretex de mest ufornuftige å gi pengene sine til heller 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg