Han er nærmest hjernedød..

Ingen dager har noen sinne vært helt like, og sånn skal det forhåpentligvis fortsette å være. Selv alle disse eneggede tvilling-dagene er helt kliss klass like når alt kommer til alt. Hva slags dag dette her er, for meg, ja det vet jeg ikke enda da jeg såvidt bare har startet på den. Men foreløpig så merker jeg at jeg savner en viss energi, en god porsjon motivasjon, for ikke å snakke om INSPIRASJON som jeg når sant skal sies føler jeg var ganske bortskjemt med allerede FØR jeg våknet ordentlig visse dager for en ukes tid siden – *kremt* – da jeg blant annet ikke hadde en pc som virket som den skulle. Men dere vet hva man sier.. Det er som oftest før det store spetakkelet at det er stille en stund, så før vi aner det smeller jeg nok til med noen skikkelig tvilsomme greier igjen! xD

Stay autotuned!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg