De kunne ha drept henne

Det sies at alle valg man tar i løpet av livet ALLTID har to sider. En mørk, og en lysere side. På mandag fikk jeg hjelp av min hellige skaper til å degradere/ oppgradere seks-setersen min til en tre-seters. Aller helst ville jeg at den skulle bli til en fire-seters, men det var visst ikke et alternativ i følge skaperen, på grunn av et eller annet jeg ikke forsto noe av.. Alternativene i følge han var enten å fortsette å ha en seks-seters, eventuelt gå for en fem-seters, eller en tre-seters. Men en fire-seter.. Det var visst ikke aktuelt. Det gikk visst ikke, og igjen – jeg fatter virkelig ikke hvorfor.

Men greit. Siden jeg personlig ikke ville ende opp med en laaaang fem-seters uten hjørne (på seks-setersen var det nemlig et hjørne i midten) så bare “måtte” jeg gå for tre-seters. Og i dag tidlig testet jeg ut hvordan det er å sove på den, og.. Nå syntes jeg ikke seks-setersen var den beste å sove i heller, men tre-setersen er IHVERTFALL et mareritt for meg og min fem meter lange kropp. Og når jeg først har lagt meg for å sove på en såpass ukomfortabel sofa så påvirker det også tydeligvis drømmene mine. Klarte nemlig å drømme at jeg hadde fått tilsendt en rekke videoer på snap av noen ukjente “menn” som hadde bundet fast ei venninne av meg i en garasje som de slo og sparket, mens hun bare gråt og gråt, og mot slutten sa en av de at hvis jeg ikke slutter å skrive til henne blir det bare enda verre for henne enn det allerede var.

Stay goregeous!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg