Jeg har kollidert!!

Ja.. Jeg hadde ikke helt trodd at jeg noen sinne skulle komme til å skrive et blogginnlegg fra mobilen, men det er visst blitt det eneste alternativet mitt nå.. For greia er at for noen timer siden sa jeg ja til en ny oppdatering fra Windows. Jeg satte den i gang, og gikk så ut i natta for å ta noen bilder som jeg opprinnelig skulle ha sittet og redigert nå. Men den gang ikke.

For nå har det vist seg at noe galt har skjedd i forbindelse med den nye oppdateringen og samme hva jeg prøver å gjøre kommer jeg stadig tilbake til dette:

Og nå, i denne skrivendes stund har jeg forsøkt alle alternativer.. Men samme hva jeg prøver, sluttresultatet blir alltid det samme. Så nå sitter jeg her og tenker at jeg bare må vente til pappa logger seg på Facebook Messenger senere i dag. Cause he is maybe my only hope right now.. Uansett, hører dere ikke noe mer fra meg på en stund, så vet dere ihvertfall hvorfor..

Stay goregeous!


 


#windows10 #teknisksvikt #it #windows #pc #oppdatering #windowsupdate #tekniskeproblemer #harddisk #utfordringer #data #morgenstemning #hverdag #utfordring #nedtur #operativsystem

7 kommentarer
    1. Fysj!! Misunner deg ikke nå for å si det sånn! Teknisk feil på maskinen er det verste jeg vet. Blir så gretten og deppa! Pleier å søke på youtube og nettet når sånt skjer for å se om noe kan hjelpe. Heldigvis gikk det bra ganske raskt sist gang jeg fikk problemer. Søkte bare på feilmeldingen jeg fikk og da så jeg en video på hva man gjør med det, måtte reinstallere noen ødelagte Windows filer. Men kan hende dette er vanskeligere.

    2. Så jævlig irriterende! Begriper ikke hva de som lager den dritten der kan få ut av det! -Jeg mener.. Hva er poenget med å ødelegge PC’en til folk en aldri har møtt, og som like godt kan befinne seg på nordkapp som Happaranda, liksom.. :-/

    3. Iselin Renée: Beklager sent svar, men etter at pcen ble tilfucket forrige søndag har jeg bestemt meg for å ta en pause fra blogg.no, mer eller mindre, da også når det kommer til å svare på kommentarer xD

      Jepp, er Windows 10 jeg bruker. Det er det jeg har nå, og det var også det jeg hadde før ting gikk til helvete forrige helg. 🙂

    4. Dark Elf: Nei, teknisk feil, computere og sånt kan virkelig være noe D.R.I.T.T til tider. Men HELDIGVIS er jeg på`n igjen nå!! Måtte reboote alt fra scratch, og DET måtte jeg ha pappa til å hjelpe meg med som hadde tid først i dag.. Så derfor har det gått noen dager uten blogg og pc nå, men NÅ er jeg her igjen, omsider. ^^

    5. Gry Henriksen: JEPP!! Nja, nå tror jeg ikke akkurat de går inn for å ødelegge noe for noen ihvertfall. Og sånt er kanskje ikke så lett å oppdage bestandig heller da det har litt å si hva slags pc folk har, hvilken server, drivere også videre.. Men tenker likevel at Microsoft burde kjøre oppdateringene sine på såpass mange forskjellige type pcer før lansering at slike ting skulle vært nærmest helt UMULIG når filen først er ute.. Bare den siste uken har jeg nå fått melding fra tre andre som har slitt etter den siste oppdateringen. Eller fire da, hvis man tar med meg selv.

    6. Faen, det er drøyt, ass! Denne oppdateringen virker jo dermed som den er gjennom-sauset av dette viruset!.. -Om det bare var deg, liksom, ville det etter alt å dømme vært et virus av den typen som ‘klistrer’ seg på filene under sending. Når det brått finnes 3 stykker innenfor din krets, så kan en vel iallefall utelukke den muligheten!
      Det er nok ‘alle fuck-up’s mor’ fra Microsoft som nærmest blir som å annonsere ‘free ride’ for virus til en ‘gazillion’ mottakere, dette her.. :/

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg