NESTEN PÅKJØRT!

Snart senker natten seg, i stall og horehus. Men skal man være veldig presis, ja så har den vel igrunn gjort seg ferdig installert nå, og er her igjen helt til dagslyset titter frem igjen “i morgen” tidlig som en eller annen blotter som bare har ligget og gjemt seg bak en eller annen busk. Og ja, i det denne setningen blir skrevet ser jeg at vi allerede har kommet inn i den store, og forhåpentligvis fine søndagen. Så med andre ord rakk jeg akkurat ikke å poste dette blogginnlegget med en helt ny video som jeg filmet i dag, men siden det er helg så tenker jeg det går greit jeg. For jeg mener, det er vel ikke sånn at dere har lagt dere riktig enda? Ikke mine lesere nei!

Håper at alle sammen har hatt en riktig så eventyrlig og forhåpentligvis blotterfri lørdag. Håper OGSÅ at alle sammen får en riktig så fanatastisk søndag, en søndag STAPPFULL av blotting, bananer, klining og kokos! Og eh.. Jeg vil kinda bare beklage for den siste, lille clickbait-overskriften min, men samtidig ikke. Aylar in – Aylar out – Aylar in – Aylar out – og DER kom jaggu meg brura!!

Stay goregeous!

6 kommentarer
    1. Hahaha! Genial video! Jøss visste ikke at du kunne få feil ting sendt i posten på den måten.. Må ha vært skuffende og kjedelig. Men jeg er så kresen at jeg må ikke bare ha riktig produkt sendt, men riktig utgave av det. En gang fikk jeg en ny versjon av DVD-coveret og da sendte jeg det tilbake og fikk kjøpt det DVD-coveret jeg ville ha på finn.no. Kostet meg et par hundre kroner ekstra…men for meg var det verdt det!
      Ja, det sikkert mange som vil lure om du står i skauen ved veien og filmer. Gjør faktisk lignende ting selv disse dager. Min gamle barne-og ungdomsskole i Oslo skal rives etter 146 år! Ganske sykt, men den er ganske slitt. Men den ser ganske fin ut også. Den er ganske nærme slottet. Er mye utenfor der å spionerer på byggearbeiderne. Har hatt enormt behov for å ta bilder av alt i det bygget, så har funnet flere anledninger til det. Men de som har ansvaret for bygget vil ikke slippe noen inn. Jeg har måttet snike meg inn mens folk har holdt på i bygget. Men de har ikke reagert så mye på at jeg var der da. Men har vært redd for å bli bura inn også. Jøss dette ble veldig langt. Håper ikke det gjør noe.

    2. Dark Elf: Hyggelig å se at du likte/ liker den! ^^ Åjo da, man kan absolutt få feil film i posten. Særlig når man bestiller så mange filmer som jeg en gang har gjort, så øker man stadig sjansen for å få oppleve det en eller annen gang. Så sånn sett er det absolutt ikke helt feil å anse shopping som en slags form for gambling, hehe.

      Hmm, spesielt. Kan jeg spørre hvorfor du har et sånt enormt behov for akkurat dette? Men uansett, bare pass på at du ikke blir straffet med noen bøter eller noe xD Med mindre det er en ting du vil oppleve før du dør eller noe sånt da. Er vel noen som har bøter og fengsel på bucket-listen sin også..

    3. Livet er litt deprimerende akkurat nå så trenger vel litt spenning! Har et hav av minner fra den skolen, både gode og vonde. Veldig sterke minner. Skolegangen var en stor skuffelse for jeg klarte ikke så mye av skolearbeidet der og da. Isolerte meg mye også. Er fascinert av atmosfæren der. Men lukten i bygget har forverret seg veldig etter at bygget har stått tomt og vært ute av drift siden ifjor sommer.

    4. Dark Elf: Jeg skjønner :/ Vel, jeg vet ikke helt hva jeg skal svare nå, annet enn at jeg håper ting ordner seg for deg – ting vil som regel gå bra til slutt – og at det som eventuelt skal erstatte den gamle skolen blir noe som er stedet verdig.

    5. Ser ikke så veldig bra ut akkurat nå. Mye stress og usikkerhet. Men du har sikkert rett. Det skal fortsatt være en skole der. Bare et helt nytt bygg. Som er mye mer avansert og praktisk. Men håper den vil ihvertfall minne noe om den gamle skolen. Ser ikke sånn ut etter det jeg har sett av tegninger av den.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg