Dette er bare SÅ meg!

Nå tenkte jeg at jeg skulle eksperimentere med noe nytt. Eller nytt er det sikkert ikke, og det er godt mulig at jeg allerede har sett noen andre gjøre det også, bare at jeg har glemt det. Men etter hukommelsen min, av hva jeg kan komme på her og nå, så føles det ihvertfall ut som jeg begir meg ut på et lite, nytt eventyr akkurat nå.

Og det jeg nå har tenkt å gjøre er at jeg skal klikke meg innom pixabay.com, som er et nettsted med mer enn 1.3 millioner bilder og videoer som er mer eller mindre fritt frem å bruke for nesten hvem som helst. Jeg skal velge ut totalt FEM bilder som skal si noe om hvem jeg er som person, også blir det egentlig opp til DERE å gjette hva jeg prøver å si med de bildene jeg har valgt å bruke.

Dette bildet er bare SÅ meg, nr 1:

Dette bildet er bare SÅ meg, nr 2:

Dette bildet er bare SÅ meg, nr 3:

Dette bildet er bare SÅ meg, nr 4:

Dette bildet er bare SÅ meg, nr 5:

Yes! – det var altså MINE fem bilder, det. Så.. Hva tror dere egentlig at jeg prøver å fortelle om meg selv ved å bruke nettopp de fem bildene jeg nå har brukt? Merker at jeg er spent nå på å lese hva dere måtte tenke og tro, for å si det sånn, hihi! ^^

Og helt til slutt vil jeg veldig gjerne sende stafett-pinnen videre ved å utfordre mine flotte bloggvenner Iselin Renee, Marthe Sofie, og Elin S. til å prøve seg på et lignende innlegg!

Stay goregeous! 😀


 


#bilder #foto #pixabay #gaming #spider #edderkopp #tarantell #crazy #illusjon #illusjoner #musikk #stafett #spøkelser #gjenferd #død #horror #spøkelse #selfies #sosialemedia #selvportrett #ego

7 kommentarer
    1. OK, let’s see :..
      [øverst -> nederst]
      1) Dette er den vanskeligste.. Slik jeg ser det, kan det både dreie seg om interesse for å filme/fotografere, eller det kan være at budskapet ligger i det mørklagte portrettet, og derav symbolisere noe mørkere, som depresjon..(?)
      2) Tror jeg rett & slett har med interesse for dataspill å gjøre, og eventuell over-iver/hang-up i disse..
      3) Enkel som jeg er, er jeg ute av stand til å se noe annet/mer i et bilde enn det som faktisk er avbildet (he he), så jeg tror rett & slett dette viser til en interesse for reptiler, og denne typen dyr, som oxo inkluderer tarantellaer..
      4) Sammen med den øverste de vanskeligste å få til en kalkulert gjetning for en suger i å tolke ting.. Etter litt frem & tilbake, tenker jeg imidlertid at de som står utenfor vinduene og vil inn, gjør dette asberger-relatert. Dette er jo kjent for å vanskeliggjøre det sosiale, og nå inn til folk, og derav må face sine demoner på egen hånd, el noe..(?)
      5) Tror jeg rett & slett står for galskapen (he he).. 😀
      [Nå er jeg spent på om det er noe rett her, el om jeg er fullstendig på jordet..]

    2. Gry Henriksen: Jeg har ikke så altfor lyst til å være superkonkret på hva og hvor helt enda, da jeg ønsker å gi andre sjansen til å gjette fremdeles også, men jeg kan si såpass som at du har vært ganske rett på poenget på tre punkter med så og si full score. Du har et punkt hvor gjetningen(e) dessverre er helt feil sånn med tanke på hva jeg har ment å si med bildet også er det et annet punkt som jeg vil si er verken helt feil, men samtidig ikke helt korrekt gjettet.

    3. Iselin Renée: Så glad for at du er positiv til å prøve denne her! ^^ Kanskje særlig siden dette ikke er noe jeg har tatt fra noen andre, men funnet på selv. Eventuelt funnet opp igjen selv, da jeg altså er ganske åpen for at noen andre KAN ha gjort noe lignende før meg.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg