Sjekk ut DISSE Youtuberne!

Nei, nå står ikke verden til påske!.. Hva er det som skjer?? Har jeg virkelig begynt å lage Youtube-videoer om ANDRE Youtubere enn MEG SELV?? Ja, jeg har visst det – ihvertfall for en begrenset periode! For.. Det er et par stykker jeg har gått rundt og følt og tenkt har fortjent litt ekstra oppmerksomhet en liten stund nå. Noen kan man si er rimelig ferske, mens noen andre har derimot snart rukket å havne inn i den store Youtube-puberteten. Om det stemmer at den faktisk fins da..

Den ene av de er et skikkelig sjarmtroll med det som kanskje er den mest behagelige manne-stemmen jeg har hørt på svært, svært lenge. Ja, også har vi det ikke fult så overfladiske kjæresteparet som på rekordtid har klart å rasere flere av de store fordommene jeg engang hadde imot kjærestepar som drev Youtube i lag. Og til slutt så har vi han som MULIGENS ikke har et eneste hull i værende når det kommer til særlig Game of Thrones, diverse andre tv-serier, filmer, og sist, men DEFINITIVT ikke minst: SPILL!

Og HER mine kjære følgesvenner har dere link til de forskjellige Youtuberne:

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg