Ting som irriterer – Part 14

Man skulle kanskje tro det.. Etter så mange små, mellomstore, samt noen KJEMPESVÆRE irritasjonspunkter opp gjennom alle disse årene – kanskje er jeg rett og slett verdens mest irritable individ? Det har snart gått en måned siden sist jeg ropte ut min klagesang, da først og fremst om meg selv, og man skulle kanskje tro at begeret nå var tømt en gang for alle (og enhver)? Vel, jeg tok en titt her forleden, og kan dere fatte og begripe det? Jeg har fortsatt IKKE fått tømt meg.

Og så lenge jeg enda har ting som gnager, surrer og plirrer tenkte jeg igjen så som så – hvorfor ikke eksponere leserne mine for ATTER en “Ting som irriterer”-video? Jeg mener.. Det er jo ikke sånn at jeg har laget SÅ mange av de fra før, bare tretten liksom. Ikke vet jeg, men det finnes sikkert de som enda har flere. Og HVEM ER JEG som skal ligge bak de ved å være noe særlig “dårligere”? “Nei, lag en til du Aylar! Folk har uansett begynt å glemme at du er et menneske du og, lag mer du!”.

Nå HÅPER jeg bare at jeg ikke har repetert et eller annet jeg har dratt opp med mine fagre klør i en tidligere video. Jeg mener, jeg har jo vært såpass på ryggen til NRK blant annet tidligere for å kjøre reprise-konseptet såpass hardt, at det er best jeg passer meg for at jeg ikke havner i samme senil-avdeling jeg også. Og forresten, syns DERE det er nok nå, eller har jeg fortsatt deres tilgivelse om jeg skulle banke ut en til en dag? Jeg bare spør, for liksom.. Det er ikke sånn at jeg IKKE har det siste ordet uansett, men likeveeeeeell! xD

– Hva irriterer DEG?

3 kommentarer
    1. (ha ha) Kjenner svært godt igjen den greia med de glemte gode/kreative ideer, ass! -Og da mener jeg i et langt videre spekter enn bare blogging!..
      Aller sterkest tror jeg nok irritasjonen min over menneskelig dummhet er til del.. Eksempelvis har vi troen på de religiøse nedtegnelser i vår opplyste del av verden, hvilket betyr at en seriøst går ut fra at hele jævla universets krontapp av en kreasjon er en selvdestruktiv primat som holder hus på ei lita kule tilhørende et gjennomsnitts solsystem i Melkeveiens ytre gemakker.. -For ikke snakk om den typen kollektiv uvitenhet som brått ender med at nærmere hver annen Amerikaner anså Trump som et godt valg..

    2. Gry Henriksen: Ikke slemt ment, men GODT jeg heller ikke er helt alene på akkurat det der! ^^

      Og ja, menneskelig dumhet kan DEFINITIVT også være både irriterende og frustrerende.. Og i den forbindelse har jeg nå akkurat satt i gang et aldri så lite “prosjekt”, men inntil videre må jeg bare være såpass kryptisk og si minst mulig om dette, da ting KAN slå litt feil ut om feil folk begynner å skjønne hva det dreier seg om for tidlig..

      Så beklager for at jeg la til noe som jeg foreløpig ikke kan gå noe særlig mer innpå akkurat nå xD

      Når det gjelder Trump btw: Så håper og tror jeg at han ikke vil bli sittende så alt for mye lengre..

    3. Morsomt innlegg 🙂 Kunne ikke annet enn og trekke på smilebåndet 🙂
      Ønsker deg en riktig fin dag videre.
      Har forresten en spleis gående
      https://www.spleis.no/project/34022
      Om du kunne tenkt deg og spleiset 5-10 kr hadde det vært kjempe snilt.
      Kort fortalt så går jeg nå på nav livsopphold grunnet en barnevern sak som jeg har gående da jeg ble fratatt min 3 år gamle datter for tre år siden som gjorde at jeg møtte veggen psykisk. Så har jeg ikke klart og komme meg ut i jobb, noe jeg jobber mot at skal skje igjen. Å pga lav inntekt nå, gjør at jeg ikke har råd til og komme meg inn til Oslo den 7 mai for og møte opp i nemda da barnevernet vil minske samværet. Så om du har mulighet til en 5`er eller 10`er hadde jeg blitt utrolig glad. Forventer ingenting. Men om du har mulighet til den lille summen, hadde du gjort meg evig takknemelig.<3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg