Nærmer vi oss slutten?

Okei, nei, bare for å gjøre det kruttklart med en eneste gang – dette er IKKE nok et innlegg hvor jeg har gått lei, forså å begynt å vurdere å legge opp. Ei heller et 1.april-innlegg som har blitt publisert litt for tidlig. Jeg har INGEN tanker om å slutte å blogge for øyeblikket. Jeg trives virkelig (stort sett) med det jeg holder på med nå. Selvfølgelig – noen dager er morsommere enn andre, men akkurat DET er akkurat slik det skal være, har jeg hørt..

Men når DET igjen er sagt. Hvor lenge kommer jeg egentlig til å fortsette her inne? Jeg antar at det er nærmest umulig å svare helt skråsikkert på. For plutselig en dag har blogg.no gått konkurs f.eks, eller det har skjedd et eller annet krisj-krasj på helsefronten som gjør at jeg bare ikke er i stand til å holde kuk lengre. Hva vet jeg? Jeg vet ikke. Potensielt sett kan igrunn hva som helst skje. Og forhåpentligvis er det nettopp hva som helst som faktisk skjer også.

Men.. Hvis vi nå legger til side de aller mest ekstreme “tenk hvis”-tankene så tror jeg faktisk at denne bloggen ihvertfall har tre år igjen før jeg ENTEN bestemmer meg for å bytte plattform, starte en ny blogg.no-blogg, ELLER at jeg faktisk slutter å blogge fullstendig. Jeg ser ihvertfall ikke for meg at noen av disse tre tingene skjer dette året, og ikke neste år heller egentlig.

Og helt ærlig tror jeg kanskje jeg fremdeles er sånn noen lunde aktiv om fem år også. Og hvis jeg ikke er det så TROR jeg det isåfall helst vil skyldes at jeg er død, ELLER at verden ikke har internett lengre. Men igjen, hvem vet? Heldigvis ikke jeg, for tenk så kjedelig depressivt det ville vært å visst om alle disse små og store duppledittene på forhånd.

Hvor lenge tror DU denne bloggen har igjen?
Har DU noen tanker om å slutte å blogge?

8 kommentarer
    1. Hei kommer for å donere noen blod-dråper 😉
      Gjør bare det du selv vil her i livet fordi ingenting annet betyr noe.
      (Ja, man skal ikke skite i alle andre, oppføre seg som en drittsekk osv. bare fordi man vil være seg selv.) Det er ikke det jeg mener.
      Det jeg mener er at…JA! du kommer faktisk til å oppføre deg som en drittsekk hvis du unnlater/unngår å være deg selv 100%! DET er problemet. Man skal være seg SELV! – det at blogg.no legger opp (noe de bare må gjøre) Det forhindrer ikke deg i å skrive. Ikke sant? Du finner bare andre og bedre måter å skrive på..
      Du kan opprette eget domene. Og det kan kanskje løfte bloggen også. Og har du ikke wifi! (som er et tegn på at verden er på veg til H***ete uten å banne! Jeg banner ikke men tanken på ingen wifi er som en skrekkfilm!)…Hvis du ikke har wifi, dra til et WIFI område. Det handler bare om å endre / flytte på seg selv til der hvor du kan få gjøre det du vil 🙂

    2. Anti Rosa Bloggen: Takk for det, hehe! Ja, jo, akkurat det føler jeg forsåvidt jeg gjør allerede. Har nesten bestandig vært veldig sær på akkurat det. Og særlig for en som er diagnostisert med aspergers er det vel ekstra lett å bli deprimert og generelt ganske bedriten å ha med å gjøre om jeg ikke får drevet på med det jeg aller helst vil selv, såå. Der er jeg absolutt veldig enig med deg.

      Når det kommer til det jeg skrev om blogg.no så tror jeg ihvertfall at blogg.no enda har en del år igjen. Og siden jeg igrunn trives såpass godt her inne ser jeg ingen grunn til å forandre på noe sånn sett, enda ihvertfall. 🙂

    3. Jeg hadde min spede begynnelse så sent som på nyåret av behov for et sted å ‘synge ut’ om det jeg hadde på hjertet. Hvor lenge jeg vil fortsette, står og faller på hvorvist det lar seg gjøre og komme ‘opp og frem’ på denne arenaen uten noe kjendis-boost. Dersom det skulle vise seg at bloggen drukner i mengden, og det ikke blir noen nevneverdig økning i antall lesere etter f.eks ett – halvannet år, vil det neppe være noe poeng i noen nevneverdig satsing på denne arenaen, og heller se etter noe nytt..

    4. Hei igjen! Jeg leste kommentaren over her, og jeg synes man skal skrive fordi man LIKER DET SELV! IKKE for å få kjendis-boost…eller noe slikt. DA gjør man det på feil grunnlag. Ja, da kan man legge ned blogger. Hehe! 😀 OG for å få en blogg som ikke drukner i mengden så må man gjøre sjuke ting/nye ting/rare ting. (Men ikke engang DA gidder folk å komme innom blogger.) Ofte er det akkurat de bloggene som drukner i mengden som får mest lesere. Fordi folk flest er enkle mennesker som liker å lese om slike temaer. Skjønnhet, mote osv. Man bør skirve fordi man elsker det. Ha en fin dag i dag også Aylar 😉

    5. Gry Henriksen: Jeg håper du lykkes godt her inne 🙂 Du fortjener det. Du skriver veldig godt, du har utvilsomt en god humoristisk sans, og du virker i hele tatt som et veldig herlig og interessant vesen.

      Selv har jeg slitt litt med å få lest noen særlig mange innlegg enda, da konsentrasjonen min ikke er sånn alt for glad i alt for lange innlegg, men det lille jeg har lest både inne hos deg, og fra deg her inne hos meg, det har jeg likt 🙂

    6. Så hyggelig å høre! Takker så mye for ros, så vel som inspirerende tips fra Anti-rosa bloggen!
      (PS; Med ‘kjendis-boost’ menes hvordan det å ha et kjent navn, f.eks gjennom deltagelse i et reality program, er en uvurdelig starthjelp) 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg