Hell-Pore Clean Up Mask!!

Jeg er nok ikke over gjennomsnittet opptatt av skjønnhet, og jeg er heller ikke under gjennomsnittet opptatt av views. Så når jeg en sjelden gang har klart å tømme både kjeller og loft for det ene etter det andre av fine, sprudlende ideer – ja så må jeg ta meg en tur i nabolaget og se hva andre individer holder på med. For noen uker siden så jeg at Amalie Olsen hadde lagt ut en video hvor hun hadde testet ut det som kunne ha potensiale til å være “VERDENS VONDESTE ANSIKTSMASKE?”. Jeg tok en titt på videoen, likte den, gikk inn på Ebay – og SOLGT!!

Nå har det tatt litt tid, både etter at jeg bestilte den og fikk den. Jeg er for å si det pent litt feig når det kommer til ubehag og smerte, så det hender slikt utsettes. Jeg er også fortsatt noe handycrapet med ti tusen bekymringer for alt som kan gå galt. Hva om jeg får kreft? Hva om hele ansiktet faller av? Hva om jeg er superallergisk og ender opp som en oppblåst flodhest med zebra-striper og rotte-pels? Ja, dere som vet, dere vet. Men NÅ har jeg omsider fått samlet sammen mannen i meg, plassert rumpa mi på dass, og gjort et edruelig forsøk på litt selvtortur:

Tenker igrunn ikke skrive noe særlig mer spesifikt nå, i tilfelle noen skulle lese denne linjen før dere eventuelt klikk-horer dere inn på selve videoen. Så flere kommentarer på hvordan det hele faktisk var og føltes, vil dere altså ikke få av meg her og nå. Meeeeen!: Det dere derimot SKAL få før jeg nå igjen legger meg på is er en aldri så liten link til dette snodige produktet. Jeg mener, i tilfelle flere der ute har en sadist i seg som har lyst til å prøve ut. KLIKK HER om du faktisk ønsker å gjøre en bestilling selv.

Flere som har prøvd?

12 kommentarer
    1. Tingene med disse maskene, er jeg rimelig overbevist om, er at de gjør mest vondt hvis man har litt fjun i håret- og da snakker jeg ikke om skjegg, men disse fjunene alle har 🙂 Gutter har kanskje ikke så ofte det, siden de barberer seg litt jevnlig 😛 Og, hvis masken funker og faktisk drar ut urenheter, så kan det også gjøre bittelitt vondt 😛
      Skjegg gjør ikke like vondt, da det ikke direkte lugger 😛

    2. Elevele: Der kan det meget godt hende at du er inne på noe!! ^^ For fjun er noe jeg ihvertfall tror jeg ikke har noe av i hele tatt. Så kanskje det er det som er greia her, eller i mitt tilfelle – ikke. :/

    3. Kuklinski tester skjønnhetsprodukter! -Det var iallefall et blogginnlegg jeg ikke så komme (he he)..
      Når det er sagt, så er min rensemaske kulere enn din, for den er nemmelig helt svart! (ha, ha, ha)

    4. Gry Henriksen: Nei, ikke sant? Hehe, det var forsåvidt enda en god grunn for meg til å gjøre nettopp dette – liker å kunne virke litt uforutsigbar til tider. Men må likevel erkjenne at dette ikke var noe jeg tenkte på da jeg bestemte meg for å gjøre det.

      Aha, og den heter? 🙂

    5. Xilizilm. -Noe kinesiske ‘up & coming’ greier jeg impulskjøpte fra en el annen nettbutikk hvor den ble betegnet som ‘revolusjonerende innen sitt slag’ el noe i den duren (he he).. .

    6. Nååå.. Revolusjonerende vil jeg vel si er i noe i overkant (for å si det pent (he he)). – Men når det er sagt, er den iallefall den beste av sitt slag blandt de jeg har prøvd. Denne får faktisk renset porene uten å tørke ut huden, og det er ikke værst bare det!..

    7. Har den der selv XP Ser forresten ut som at du kunne hatt den på litt lenger, den ser fortsatt litt fuktig ut og da tar den ikke noe.. Men uansett skjønner jeg virkelig ikke greia med at den skal være så painful! Folk må være utrolig oversensitive eller noe XP Har prøvd en annen Black Mask som sitter mye mer, men fortsatt ikke vond! Nei, skjønner ikke greia med at folk er så pinglete til det der 😅 Uansett, huden blir veldig ren og fin etter noen ganger da, og nå må du jo gå til innkjøp av fuktighetskrem/ maske å teste så ikke du tørker ut huden 😉

    8. Cc: Hehe, ja, jeg er også ganske enig i at det ser sånn ut i videoen. Men samtidig så brukte jeg den ene pekefingeren til å teste et par områder før jeg begynte å ta den av og da virket det som den hadde tørket. Også der det var smurt på litt ekstra.

      Men ja, nei, jeg vet ikke. Godt mulig jeg kunne ha ventet i 5 minutter til eller noe sånt, men samtidig var jeg litt redd for at det skulle være galt å vente for lenge også, så. :/

      Men over til det siste du skriver om. Jeg har ikke kjøpt denne masken først og fremst pga å få en finere hud. Dette er et kjøp som først og fremst er kjøpt i selvtorturens navn, morbid underholdning, likes, også videre som fremdeles er tre ting jeg setter enda litt høyere enn mitt eget ytre. Hehe.

    9. I see, ja, sitter den for lenge kjennes det som den gror seg fast i trynet, har prøvd det og 😅
      Det siste jeg skrev var mest ment som fleip altså, som en annen over her skrev;
      “Kuklinski tester skjønnhetsprodukter! -Det var iallefall et blogginnlegg jeg ikke så komme (he he)..”

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg