Onani-kvalitet fremfor onani-kvantitet? – February goals!

Brrrrrrrrr!… God kjølig morgen alle sammen.. Jeg vet ikke med dere, men her er det ca. 20 minus akkurat nå, så for MEG har altså mars valgt å introdusere seg som en iskald faen dette året.. Og nyhetene får meg ikke akkurat til å tro at jeg er alene. Vel, vel. Nå var det igrunn ikke mars eller klima-satan jeg tenkte å lage noen skriverier på akkurat i dag. Ihvertfall ikke i dette innlegget. For HVORDAN har det egentlig gått med de målene jeg satte meg for den siste måneden? Altså februaren? Jeg satte jo opp en søt, avskyelig, liten liste med seks små og mindre små punkter. SÅ! – Har jeg klart de? Har jeg ikke? Vel, det er akkurat det vi skal ta en titt på nå da serru.

1: “Få til minst tre video-samtaler!”.
Her har både jeg og samtlige venner av meg fått stryk. Det har vært gjort noen forsøk. Men hver gang det har dukket opp et ørlite lys av håp så har det blitt slukket i form av kansellering fra den andre part. Og det er ikke det at jeg ikke forstår folk. For det gjør jeg virkelig. Jeg har jo selv hatt jobb og skole og sånn en gang i tiden, også er det nok ikke bare jeg som ikke alltid føler like hardt for ting når psyken byr meg i mot. Men likevel – jeg syns det er litt ergerlig at det ikke en gang ble EN eneste sånn samtale i løpet av måneden som gikk. DET må jeg nesten få lov til å si.

2. “Lese ferdig “Kongen av gutterommet”!”
Når det derimot kommer til denne lesingen min den siste tiden så har jeg faktisk vært heldigere. Jeg greide fint å lese ferdig denne nyferske selvbiografien til Dennis Vareide flere dager før “fristen” jeg hadde satt meg. En veldig ok bok som jeg vil anbefale alle å lese dersom man har ihvertfall NOE interesse av norsk Youtube og gaming – eller bare er litt over gjennomsnittet opptatt av kjendiser.

3. “Legge igjen tre blogg-kommentarer daglig!”
Først av alt: jeg har faktisk blitt flinkere til å være mer aktiv inne på andre sine blogger. Og jeg har holdt det ene “løftet” jeg ga meg selv om at de kommentarene jeg legger igjen skal være kommentarer jeg faktisk kan stå 100% inne for i ettertid. Altså kommentarer som ikke har føltes “påtvungen”.

Og jeg har latt være å kommentere innlegg jeg ikke har lest ordentlig, eller ikke har hatt særlig interesse av å kommentere i etterkant av å ha lest de. Men akkurat når det kommer til det veldig spesifikke med tre kommentarer hver dag så har jeg bare såvidt det er mislyktes.. Men på en annen side: Jeg HAR kommentert minst en blogg så og si hver dag, og noen dager har det fort blitt en del flere enn “bare” tre kommentarer fra min side også, sååå?

4. “Ikke onanere fordi jeg “må”!”
Her er det ingen tvil. Jeg har feilet. For da jeg satte meg dette målet var jeg litt lei av at jeg onanerte flere ganger om dagen enten fordi jeg kjedet meg, eller av helt andre årsaker enn at jeg altså faktisk hadde fått den store feelingen i bånn. Det som derimot har skjedd i løpet av de siste ukene er at jeg nå har lurt meg selv enda mer ved å tilføye ENDA en grunn til å onanere flere ganger enn det jeg egentlig altså føler for:

“Altså Aylar.. Du har jo lenge nå gått rundt og sett litt ned på deg fordi du ikke er den muskelmannen du til tider skulle ønske at du var. Ved å holde på med all den løk-nappingen får du jo ihvertfall trent høyrearmen din litt ekstra”.

5. “Gjøre en småklein/ drøy video!”
Jeg vet ikke helt jeg. Innser at jeg ikke er helt i stand til å anse hva som er nevneverdig drøyt eller kleint lengre, så HER må DERE nesten bedømme om jeg har lyktes eller ikke!:

Så.. Hva sier dere? Godkjent? Bestått? Ikke bestått? Jeg vet ikke.

6. “Se gjennom det jeg skriver!”
Altså.. På dette punktet føler jeg selv at jeg har forbedret meg litt. Men likevel: Det HAR vært tilfeller også i det siste hvor jeg har “glemt det bort noe”, at jeg har skrevet en eller annen kommentar et eller annet sted og igjen tenkt at det er sikkert ikke så farlig da det nok “bare” er h*n jeg har skrevet denne kommentaren til som leser den likevel. MEN IGJEN: Jeg har altså så vidt det vært litt flinkere til dette, om ikke så alt for mye.

Men greit.. Målet var vel ikke egentlig at jeg skulle bli flinkere til det. Men at jeg faktisk skulle se nøyere gjennom ALT jeg skriver. Så sånn sett har jeg vel mislyktes akkurat der, hvis man skal følge ordlyden av målet mitt mer eller mindre slavefisk.

Hvordan har DU greid deg i februar?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg