FØLGER DU GUDS VILJE?

Har du noen gang tatt deg selv i skrittet og tenkt følgende: Åh gud, for en blogger han Aylar er. Om jeg bare kunne supporte han enda litt flere steder enn “bare” her inne på bloggen hans.

Min kjære medskapning – dette er herved din (og min) store lykkedag! For selv om jeg utvilsomt er (nest) mest aktiv her inne på bloggen om dagen, så finnes det altså et par andre steder også hvor jeg liker å benytte mine kreative rariteter en gang i blant.

Og siden jeg er en såpass god venn av både deg og meg selv for tiden så skal jeg nå gi dere en aldri så liten liste over alle stedene dere KAN supporte meg, hvis dere har frivillig lyst til det. For all del, det er ingen tvang i gården til han onkel Kuklinski, nei.

Bloglovin: Fullstendigkaos
Facebook: Aylar Von Kuklinski
Snapchat: aylarkuklinski
Youtube: Aylar Kuklinski
Instagram:​ aylarkuklinski
Twitter: Aylar Von Kuklinski

Dere bestemmer selvfølgelig selv, MEN som min gode venn og store forbilde Jan Hanvold ville ha sagt: – Hvis du ønsker å håne djevelen er det bare å gi. Følg meg og støtt meg, ja gi meg 15 000 likes nå i dag. Også skal du skrive “ha-ha, ho-ho, hi-hi, hehe, HALELUJAH!!”. Så skal du bare se at du håner djevelen med å gi, og djevelen sier: “Nei, du skal ikke gi, du skal ikke gi”. Og du skal selvfølgelig få bestemme helt selv, men vit at hvis du ønsker å komme inn i himmelen så er det guds store vilje at du gir nå i dag, for gud liker nemlig ikke gniere.

Ha-ha, ho-ho, hi-hi, HALELUJAH!


#sosialemedia #sosialemedier #bloglovin #facebook #instagram #snapchat #youtube #instagram #kommentarer #likes #janhanvold #visjonnorge #djevelen #helvete #oppmerksomhet #støtte

5 kommentarer
    1. Jeg sitter fortsatt å venter på flere nakenstunt fra deg😂 jeg syns de va utrolig morsom, in a good way;)

    2. Lisa: Da er vi to – er bare at jeg gidder ikke å lage naken-ting, bare for å lage naken-stuff. Det skal helst ligge ihvertfall litt mer bak enn som så, sånn utenom at jeg stort sett liker å vise meg frem, og samtidig provosere de som er litt konservative i toppetasje-nøtta.

    3. Det som gjør det morsomt 😂 provosere de som er litt konservastive 😂 du får ta det over på snap😂 ikke så mye konservative folk der👍

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg