BURDE JEG DREPT MEG SELV? – 19 SYKE ULTIMATUM


Verden er et SYKT, SYKT sted!! – Her for leden kom jeg over diverse spørsmål (og svar) på bloggen til det som er en av mine absolutte favoritt bloggere for tiden, Linn Steen. Linn hadde svart på totalt 19 forskjellige ultimatum hvor flesteparten av de enten var sånn passe morbide, eller ganske forskrudd på en eller annen annen måte. Og nå skal ryktet ha det til at jeg jo er en ganske morbid og forskrudd person, så at dette innlegget knullet med mine såkalte smaksløker er neppe noen overraskelse for særlig mange, sant?

Ikke bare ble jeg begeistret, jeg klarte også å la meg inspirere, og helt siden jeg kom over dette innlegget har jeg gått rundt og vurdert om jeg skulle ha prøvd meg på det samme. I DAG tok jeg den dramatiske, og svært så skjebnesvangerte avgjørelsen – jeg bestemte meg for å gjennomføre det. Og det har jeg nå også gjort, ikke i form av et skriftlig innlegg, men en SVÆRT så muntlig video.

Og som jeg forsåvidt allerede har sagt i denne rykende ferske videoen så vil jeg nå veldig, veldig gjerne utfordre mine flotte medskapninger Ole Johannes, Irlin Elixir og Julia Friberg til å prøve seg på det samme – spørsmålene skal dere få sporens straks på sånn derre mail! 😉

Hadde du svart det samme?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg