InstaSEX!! #6

Livet humper og går. Noen ganger går det så det freser, og da er det fort gjort å svi motoren, SAMTIDIG som man har oppdaget litt for sent at man faktisk har kjørt seg noe fast i en sump. Jeg vil ikke akkurat påstå at jeg verken har brent noe motor eller kjørt meg fast i det siste, men det har definitivt gått litt tregt. Ikke her inne forsåvidt, her har det STORT SETT gått unna som et olja lyn. Men inne på Instagram har jeg ikke vært like aktiv etter nyttår, som jeg var før.

Vi befinner oss nå midt i februar-måneden, og siden forrige Instagram Lately-innlegg (postet 31. desember 2017) har jeg nå bare lagt ut 12 nye bilder. Det er akkurat nok det til at jeg nå sitter her og produserer nok et skryte/ tigge-innlegg. For oppmerksomhet kan tydeligvis min generasjon aldri få helt nok av. Ja, det er nesten så jeg syns synd på våre forgjengere, for hadde de visst at vi skulle ende opp slik er jeg neimen ikke sikker på om de hadde orket å sette oss til livs. Uansett – her er NOE av hva jeg har klekket ut på Instagram den siste tiden:

Så ja.. Jeg ser nå at det ikke “bare” er aktiviteten og kreativiteten som har kommet og gått litt “siden sist”, det samme kan man visst også si om det berømmelige ansiktshåret, eller PELSEN som vi sier her i Trøndelag. Uansett – har du lyst til å se flere slike bilder, eller har du simpelthen bare lyst til å se disse 9 bildene i full oppløsning og hali-ali, ja så er det igrunn bare å gå innpå @aylarkuklinski nå- og du må GJERNE abonnere 😉

Hva kler jeg mest – pelsindustri eller glattisen?


#instagram #instagramlately #sosialemedia #sosialemedier #foto #bilder #hobby #skjegg #hår #kreativitet #morbid #politiskukorrekt #nyttår #januar #vinter #vår #solo #solosuper #lettbrus

4 kommentarer
    1. l0velly: Normalt sett så godkjenner jeg ikke slike kommentarer som det du har skrevet nå som KUN er skrevet for å reklamere for din egen blogg, og som ikke viser noe respekt eller som på noen som helst måte har med innlegget du har kommentert å gjøre.. Og spesielt ikke når vedkommende er såpass desperat at man bruker caps-lock.

      Men i og med at dette innlegget du nå har kommentert forsåvidt bare er et ikke så veldig seriøst reklame-innlegg for min Instagram-konto så skal jeg la denne ene kommentaren din få være.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg