Min første sex-tape

Dette er helt forferdelig, og nærmest helt ubegripelig. I alle år har jeg tenkt at dette skjer aldri meg, jeg er jo såpass flink med å bytte passordene mine såpass jevnlig, og jeg har alltid passet på å ikke ha de for enkle. Men i kveld innså jeg at det også hadde hendt meg. Noen har rett og slett greid å hacke seg inn i pcen min og forsynt seg av flere av mine aller mest private filer og data.

For å nå forhindre at disse forbryterne skal få noe særlig mer tilfredsstillelse utav denne forbrytelsen enn de alt har fått har jeg nå i kveld valgt å publisere noe av de mest “oppsiktsvekkende” filene som de har fått tak i. Min første, og absolutt aller siste intim-video.. Og til mamma og pappa.. Sorry!..

Og please – ikke del denne “filmen” videre!..

7 kommentarer

Siste innlegg