Er jeg en PINGLE?

Det at jeg har blitt noe mildere med årene er jeg fullstendig klar over. Jeg liker fremdeles å tro at jeg fortsatt har sider ved meg som kan virke spennende og mystisk for andre, ellers hadde vel statistikkene her inne vært meget minimale, tenker jeg. Men når det igjen er sagt – er jeg i ferd med å bli litt vel pinglete? For liksom, når jeg sto opp i dag (i 15-tiden) så klarte jeg å ruge ut et par “nye”, “dristige” ideer til videoer jeg kan lage. Videoer jeg er helt sikker på flere av dere nok hadde ledd dere halvt ihjel av og forhåpentligvis også lidd dere litt igjennom, dvs. hvis jeg faktisk har igjen noen lesere og seere med evnen til å føle med når andre lider litt. Det er jeg neimen ikke sikker på.

Og det verste er egentlig at ingen av de ideene jeg har klekket ut nå er nevneverdig “skumle” eller vanskelige å få til engang. Men likevel føler jeg at jeg har feiget ut nå ved å heller “ta det en annen gang”. Og greit.. Jeg har noen tekniske gode grunner for det. A: Det begynner å bli mørkt ute nå, noe som er litt dumt da særlig den ene oppgaven HELST skulle hatt en viss belysning. Og B: Vel.. I ste så følte jeg at jeg hadde to gode “unnskyldninger”, men når jeg tenker meg om nå så har jeg igrunn bare en sånn delvis god en.. xD

Syns DU at jeg har blitt pinglete med årene?

6 kommentarer
    1. Vi har vel alle våre sterke og svake sider.Jeg har ingen problemer med å fks.ta ordet eller holde taler eller ta ledelse over enhver situasjon som måtte oppstå,enten det gjelder meg aleine,grupper,arbeidsrelaterte ting eller rett og slett fremme saker for et felles bedre fellesskap.Men,jeg har en vanvittig høydeskrekk og er livredd for å fly.Det syns ikke jeg gjør meg til en pingle når så og si alle mine gode kvaliteter er de mest hensiktsmessige og synlige i min personlighet.
      Jeg har mange svært gode egenskaper og talenter,men jeg har også noen mindre,bagatellmessige issuer og fobier,som ikke plager meg i hverdagen.Jeg har ikke blitt mildere og snillere med årene,heller tvert i mot,det er avhengig av hva det gjelder.
      Jeg oppfatter ikke meg selv som en pingle og da er jeg ikke en pingle heller 🙂
      Hilsen synskepeggy.

    2. synskepeggy: Skulle ønske jeg også hadde den evnen du nevner her. Men samtidig så er jeg bittelitt glad for at jeg ikke har den i så veldig stor grad, da jeg er helt klart bedre til å ordlegge meg og gjøre meg forstått når det kommer til det skriftlige fremfor det muntlige. Men forsåvidt.. Det igjen skyldes jo vel helst at jeg ikke har turt å prøve å trene så veldig på den motsatte siden, altså den muntlige.. Såå, ja, du skjønner sikkert hva jeg mener xD

      Syns ihvertfall at den egenskapen der veier helt greit opp for det med høyde og fly-skrekk, for å si det sånn.

      Takk for en god og hyggelig kommentar, som hver gang du kommenterer her inne igrunn! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg