Onaneres det FOR MYE? – mine mål for februar!

Man trenger ikke nødvendigvis være en sykelig god menneskekjenner for å skjønne at jeg har vært gjennom noen ganske så tøffe helvetesdager den siste tiden. Og for de som måtte lure: Det brenner enkelte deler fremdeles. Jeg strever fortsatt noe med enkelte idioter som godt kunne flyttet tilbake til sine hjemplaneter sånn I FJOR for min del.. Og jeg strever fremdeles med å nå frem til et punkt hvor jeg kan føle at det jeg gjør, og DEN JEG ER er bra nok.. Og jeg strever fortsatt med å suge til meg den motivasjonen som trengs for å stå opp til en “ny dag”.

Og når det kommer til de aller første sakene jeg nevnte nå så er det slik jeg tenker at disse tingene er det sørgelig lite å gjøre noe med – dessverre. Men når det kommer til det aller siste punktet så ser jeg i det minste et lite håp. For det er ikke til å stikke under en stol at jeg har hatt fint lite av både mål og planer for de siste par dagene. Og kanskje er det nettopp det som må til for at jeg ihvertfall skal få LITT mer positiv glød på tanken igjen. Jeg er om ikke annet villig til å gi det en sjanse, og i denne stund skal jeg sette meg 6 forskjellige mål som jeg håper å kunne gjennomføre innen denne februar-måneden har lagt seg i grava.

1. Få til (minst) tre video-samtaler!
Det er nå LENGE, LENGE siden at jeg faktisk var sosial med noen over nett sånn utenom det skriftlige. Og det er absolutt ikke noe galt i å skrive med folk, men jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen: Jeg er igrunn ganske glad i å kunne SE og HØRe den jeg kommuniserer med også, og DET er det som sagt alt for lenge siden jeg fikk gjøre nå.

Så i løpet av februar har jeg et ønske og et håp om å få i havn MINST 3 videoer-samtaler med folk – da enten over Facebook, eller gjennom Skype, helst.

2. Lese ferdig “Kongen av gutterommet”!
I skrivende stund driver jeg å leser på den ganske så ferske selvbiografien til Dennis Vareide. En bok jeg begynner å nærme meg halvveis på nå, en bok jeg har kost meg en hel del med. Også en bok med mye bilder, så igrunn “burde” jeg kanskje vært ferdig med denne boka nå, men jeg har sagt det før, og jeg kan godt si det igjen: Akkurat når det kommer til å LESE, ja så strever jeg altså noe med både konsentrasjon og motivasjon.

MEN!.. I løpet av denne måneden satser jeg på at jeg har klart og lest den ferdig.

3. Legge igjen tre blogg-kommentarer daglig!
Som kjent så sliter jeg litt med å kunne si meg helt fornøyd med antallet kommentarer og likes enkelte steder nå, og da særlig på Facebook.. Men jeg skulle forsåvidt også ønske at aktivitetene var enda litt høyere her inne på bloggen sånn i tillegg. Og for å ihvertfall øke mulighetene litt for at det faktisk bygger seg mer opp igjen nå har jeg tenkt til å legge igjen 3 kommentarer på andre sine blogger, hver dag. Vel – minst tre.

Og da snakker vi altså ikke om falske eller overfladiske kommentarer som jeg føler at jeg ikke egentlig kan stå helt inne for. Men kommentarer til innlegg jeg faktisk har giddet å lese, og som ikke avsluttes med en rævslikkende “hadde vært kos om du ville ta turen innom bloggen min også, samt å legge igjen en kommentar eller to”.. For helt ærlig: Absolutt INGEN liker sånn egentlig slike kommentarer.. *kremt, kremt*

4. Ikke onanere fordi jeg “må”!
I løpet av en normal uke har jeg som regel endt opp med å bruke litt for lang tid på å prøve å oppnå et aldri så lite klimaks når det kommer til selvfredsstillelse der nede i Hola Hola-land. Det å onanere jevnlig er absolutt ikke noe negativt i seg selv, kanskje heller tvert om. Men greia med meg er at jeg litt for ofte bestemmer meg for at nå SKAL det runkes selv om verken jeg eller Hottentotten igrunn føler sånn særlig på det behovet akkurat der og da.

Så med andre ord: jeg driver rett og slett med totalt unødvendig selvpleie en god del ganger i løpet av en ukes tid – ikke fordi jeg er kåt og har lyst, men fordi jeg av en eller annen grunn har fått det for meg at jeg “må”. Og DET kan jeg godt slutte med.

5. Gjøre en småklein/ “drøy”-video!
Før jeg skriver noe mer her nå vil jeg først og fremst bare gi meg selv et aldri så lite klapp på skuldra. Jeg syns rett og slett at jeg ikke har vært så aller verst på Youtube-fronten de siste ukene. Men ja, når det igjen er sagt så er jeg jo selvfølgelig ikke 100% fornøyd på den fronten heller. Jeg kan fortsatt bli enda råere på å klippe det jeg produserer, da særlig “Aylars videodagbok!”-serien som fremdeles har et potensiale til å bli enda litt mindre kjedelig enn den er i dag.

Ja også hadde ikke akkurat kanalen min, egoet mitt samt “ryktet mitt” hatt “vondt av” å bli spritet litt opp igjen ved at jeg rett og slett utsatte meg selv og min såkalte “ære” for enten noe litt kleint igjen, eller at jeg simpelthen hadde våget å bli enda litt drøyere igjen. SÆRLIG i en verden hvor folk blir BUTTHURT over noe så simpelt som ULV PÅ MELKEKARTONG, så sier det egentlig seg selv at folk faktisk TRENGER at den skamløse og FRYKTLØSE Aylar Von Kuk tar og reiser litt på seg igjen.

6. Se gjennom det jeg skriver!
Jeg er STORT SETT ganske nøye med å se gjennom det jeg skriver av blogginnlegg og Facebook-statuser, men akkurat når det kommer til meldinger til folk på chat, eller når det kommer til kommentarer jeg skriver på andre sine blogger, ELLER kommentarer på andre sine vegger – ja så har jeg rett og slett et noe mer betydelig forbedringspotensiale.

Og årsaken til det er nok så simpel som at jeg alt for ofte tenker at det er nesten “ingen” som kommer til å lese det uansett. Men altså.. I løpet av en normal måned så har jeg jo gjerne chattet med en del forskjellige folk.. Og det finnes jo sikkert en del som syns det er gøy å lese andre folk sine kommentarer på andre folk sine blogger, og Facebook-vegger også, ogsååå.. Ja!..


#ikkesponset

Hva er DINE februar-planer?

16 kommentarer
    1. Åh ja på youtube-fronten syns jeg du har vært flink nå! Spennende å se om du finner på noe “crazy” da. Vil som sagt gjerne se deg på strippeklubb! 😍
      Og utrolig kult at du er så åpen om masturbering. Altfor mange skammer seg over sånt lol. Og du snakker om det, som om du skulle ha vært på butikken en gang eller to for mye siste uka! Fantastisk! 😊 stå på, du er ikke min favoritt-Kuklinski uten grunn 💖

    2. Celina Noir: Takk takk! ^^ Det skal sies at jeg har allerede noen ideer. Men skal jeg gjøre noen av de jeg har notert ned allerede så bør jeg nok vente litt til jeg får penger på konto igjen om sånn 15 dager.

      Hehe, ja. Jeg er her for å bringe skam over skammen. Hmm, mulig det kan bli mitt nye motto..

    3. Hahaha, kjenner meg veldig godt igjen. Har noen ganger ganske rare mål om å onanere så mange ganger som mulig på 24 timer, litt som Kristopher Schau i De Syv Dødssyndene. Bare at det ikke må være hver time. Rekorden min er 11 ganger, men etter syvende gang var jeg ekstremt lei og det var nesten ikke noe digg å gjøre det lenger. Føltes heller som jeg aldri mer skulle gjøre det hehe.

    4. Dark Elf: Du blir sikkert veldig overrasket nå, men det har jeg også forsøkt meg på. Men.. Det er ganske lenge siden nå, for SÅ ille er jeg ikke lengre, heldigvis, hehe.

      Min damn, 11 ganger. Det står det litt respekt av. Tror jeg..

    5. Fine mål! 😀 Jeg håper vi får høre hvordan det går! =) Det med å se gjennom hva man skriver… uhm.. Jeg tror kanskje jeg må dele det målet med deg, for der er jeg ikke spesielt flink selv =)

    6. Iselin Renée: Syns igrunn det selv også, og takk! 🙂

      Jeg personlig liker som sagt boken. Men det kan jeg vel igrunn legge til: Boken er nok først og fremst for fansen. Den er ganske enkelt skrevet, og som Dennis selv har sagt i en av sine nyere videoer så er han ikke den beste skribenten. Men jeg syns likevel at det duger, ihvertfall for meg som har fått såpass sansen for han og det arbeidet han driver på med på blant annet Youtube i det siste.

    7. Jenta På Broen: Takk og takk. Ja, det er planen. Har ikke alltid vært tilfelle at jeg har vært like flink å følge opp slike ting, altså å oppdatere folk i ettertid. Men i og med at det faktisk er et par som har kommentert dette innlegget og vist noe interesse så er ihvertfall sannsynligheten mindre nå for at jeg dropper å komme med en oppdatering i slutten av måneden 🙂

      Ah, godt jeg ikke er helt alene om det! ^^

    8. linnsteen: At du har fulgt meg lenge har jeg ganske vanskelig for å tro. For hvis du faktisk hadde gjort det så burde du ihvertfall ha fått med deg at jeg liker at kommentarene folk poster ihvertfall er LITT relatert til det innlegget man har kommentert på. Og for det andre: At jeg HATER sånne billige “fin blogg, kommenter tilbake?”-kommentarer!

      Jeg skulle gjerne kommentert bloggen din. Jeg hadde nok gjort det om du hadde kommentert litt mer “respektfullt”/ saklig, for jeg er stort sett innom alle som kommenterer for å kommentere tilbake, men da UTEN at folk tigger om det! Så bedre lykke neste gang.

    9. Det at du har vansker med og tro at jeg leser bloggen din, er dessverre ikke mitt problem :).. Og, hvis du mener dette er billig å respektløs å skrive «fin blogg» så er dette du som tar alle under en kam.. Jeg skreiv heller aldri «titt innom bloggen min for å kommentere», og hintet ikke til dette heller..

    10. linnsteen: Uansett.. – Du brukte godt over halve kommentaren ene og alene på å reklamere for din egen blogg, og for meg så er det da basicly det samme om du bare spør om jeg vil innom og lese, eller om du faktisk spesifikt hadde spurt om jeg kunne kommentere.

      Du kunne like godt vært en ansatt hos Kiwi som hadde gått inn på Rema 1000 og spurt om folk heller ville stikke innom på butikken du jobber i stede for, og i mitt hode er det bittelitt frekt. Jeg klandrer deg ikke, jeg har vært under 20 og skrevet lignende kommentarer selv, men, ja.. Forhåpentligvis vil du nok forstå akkurat hva jeg mener en dag.

    11. Jeg forstår godt hva du egentlig vil frem til, men blir provosert når det å skrive «Fin blogg, ta gjerne en titt innom min «, jeg ga deg ros å jeg sier ikke det for morro skyld. Men, hvis du tolker dette her som en slags reklame så legger jeg dette flat å sier beklager.

    12. Linn: Okei, bra 🙂 Og, det er ikke det at jeg syns det er så galt å komplementere den bloggen man er innom, selv om det man skriver kanskje ikke er relatert til selve innleggets eventuelle tematikk i hele tatt..

      Er først og fremst den siste delen av den ene kommentaren jeg merker jeg har hengt meg mest oppi nå, ikke starten på den.. Og skal jeg være helt ærlig så tenker jeg nå at jeg overreagerte litt, og burde sagt ifra og ordlagt meg på en litt “snillere” måte.. Så denne gangen føler jeg at det heller er jeg som skal beklage.. Har en tendens til å låse meg litt for mye inn i den ene tingen, og denne gangen gikk det dessverre litt utover deg.. Så beklager for det.

    13. Ooooo. Her er det mye å kommentere, og det er litt sånn med livet som innsats 😉 Siden du likevel bruker noen (?) minutter per dag til punkt 4, og allerede har bestemt deg for å dra i noe, kan du vel smidig gjøre om dette til en liten “dra i/på” noe annet? Dra i gardina, dra på stevnemøte, dra på cafe, safari, dra av telefonrøret eller annet som smidig vil lede deg vekk fra punkt 4 og over til det du har lyst til å gjøre mer av

    14. Vera: Synes IKKE at du trenger å ofre livet ditt for meg altså! xD Men takk som byr, får en vel nesten ta seg til å si! ^^

      Og takk for et godt tips. Prøver så godt jeg kan. Men kan vel si det sånn at foreløpig denne måneden (som det visstnok ikke er så altfor mye igjen av) så er det faktisk dette punktet det spøker mest for nå, ved siden av det å få i havn noen Skype/ Facebook-samtaler med folk.

      Tror forresten jeg skal droppe å dra noe særlig i gardinene. Det skal så altfor lite til før stengene faller ned, og det er så dritt å få de opp igjen.. xD Så akkurat der er det bedre å få noe helt annet opp (igjen)..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg