Folk jeg hater og meg selv!..

Posihivitet er smittsomt. Hvis du bare er posihiv nok så blir verden sakte, men snickers og twist et bedre sted. For akkurat som bildene av en og annen idrettsutøver så går også posihiviheten fra den ene til den andre bare noen sørger for å opprette den og holde den lagret et sted sånn i utgangspunktet. Og det vil ta tid før alle har fått den, og joda, kanskje vil noen klare å utslette den på veien, forså å miste den fullstendig for evig tid. Men har du først prøvd og være bittelitt posihiv, ja så har du i det minste gitt det hele et edert forsøk.

Personlig er jeg en av de klønete menneskene som dessverre har klart å miste noe av den såkalte posihiviteten den siste tiden. Forhåpentligvis har jeg ikke mistet den for godt. Jeg har nok bare lagt den et sted jeg ikke helt klarer å huske i farten, joda, jeg skal nok klare å finne den igjen, og da skal jeg ta opp igjen det gode arbeidet med å sende den videre til mest mulig somme og tvilsomme medmenneskeligheter. Men inntil videre er alt jeg klarer å samle opp en ørliten misbruker-dose negahivitet. Jeg vet at det ikke har den eksakt samme effekten, men det er ihvertfall noe.

Så med denne aldri så negahive videoen håper jeg at flest mulig av dere tykke og smale, velykkede og totalt mislykkede, midt på og helt på kanten-individer får en riktig så posihiv torsdag. Fuck! Det er faktisk torsdag igjen ja.. Med andre ord snart på tide å skifte på sengen igjen..

Stay goregeous!

13 kommentarer
    1. Tar du D-vitaminer? Du må også spise, slik at du slipper å være så slapp. Du kan også sjekke jerninnholdet ditt, da man blir slapp av jernmangel. Jeg beklager, men jeg er ikke så mye på facebook lengre. Jeg har derfor ikke sett ditt nye profilbilde. Jeg er også slapp for tiden , og sover mange timer.
      Jeg ønsker deg en fin positiv dag <3

    2. due: Ja, jeg tar sånne oransje “drops” en gang om dagen. Hehe, jeg vet. Men jeg “glemmer” det så alt for lett. Og hjelper ikke om jeg begynner med alarm og sånt heller, særlig når jeg er altfor sterkt “innsugd” i en eller annen lidenskap eller et prosjekt, noe jeg nesten er sånn bestandig.. xD

      Skjønner på en måte den, altså det med Facebook. Og jeg er jo forsåvidt klar over at det faktisk er flere som har tatt en sånn Facebook-pause av forskjellige årsaker. Men jeg vet også at det fortsatt er ganske mange av mine nesten 600 Facebook-“venner” som fremdeles er meget aktiv, uten at det egentlig hjelper heller når det arbeidet jeg gjør tydeligvis ikke er bra nok.

      For i bunn og grunn er det først og fremst meg selv det står på når jeg ikke oppnår de resultatene jeg skulle ønske at jeg klarte. Når en artist mislykkes med å nå sitt publikum er det først og fremst hos denne artisten skylden ligger på, han/ hun som må forbedre seg, ikke publikum.

    3. Det kan være at de ikke har sett det. Om du har vitaminer, så ta dem. Jeg er meget slapp på slike selv, men etter å ha neste sovet meg i hjel i det siste, så MÅ jeg 🙂
      Du er en flink blogger, så ikke la likes eller annet knekke selvfølelsen din. En hyggelig ung mann er du også 🙂 <3

    4. due: Det er nok helt sikkert mange som ikke har sett det også ja. Og det skyldes nok (logisk nok) det faktum at ikke alle er på Facebook hele tiden. Så det har selvfølgelig noe med når på døgnet, hvilken dag man legger ut ting også. Men når det igjen er sagt så har jeg ihvertfall en følelse av at en del folk (en del mer enn jeg liker å tenke på, er jeg redd) har valgt å un-followe meg også, sånn at de ikke lengre får varsel på hva jeg tar for meg inne på Facebook. Jeg har jo selv nesten valgt å ikke følge noen som helst av de jeg er “venn” og venn med der inne, så igjen.. Jeg føler ikke akkurat at jeg kan klandre noen, sånn egentlig. Annet enn meg selv.

      Takk 🙂

    5. Jeg leser for første gang din blogg. Er knust av flere år med angst. Klarer ikke en time mer. Er det det som sliter deg? Klarer å få med meg at du har mistet positiviteten… vil du gi opp? Får du hjelp noe sted? Har de heller ikke kunnet hjelpe deg? Håper du får/har et liv verdt å leve. Jeg ønsker deg det beste!

    6. Iselin Renée: Det har nok veldig lite med saken å gjøre, om det har noe med det å gjøre i hele tatt da jeg personlig ikke er en av de som syns at verken vinteren eller høsten er spesielt deprimerende. Klart, det finnes bakdeler med denne tiden av året også, men for min del er nok listen over ting jeg misliker og til og med hater lengre når det kommer til f.eks sommeren enn, vel.. Høst og/ eller vinter. 🙂

    7. Andrea: Ah, vel, velkommen skal du være 🙂

      Så trist å høre om hvordan du har hatt det (og har det) den siste tiden.. Og ja, jeg har også hatt en del med angsten å gjøre oppgjennom. Men kan ikke si at jeg har strevd noe særlig med det på veldig, lenge nå. Vel, vil si.. Jeg hadde et innfall av noe i dag som var faktisk ganske ekstremt og varte i alt for mange timer.. Vet ikke helt hva det var/ er for noe, eller hva det skyldtes, annet enn at det var ekstremt ubehagelig, så ille på det aller verste at jeg faktisk tenkte at “nå kommer jeg til å dø”…

      Takk <3 Håper ting vil ordne seg for deg også på et vis.

    8. Gi deg sjøl litt slækk! Første gangen jeg besøker bloggen din, så jeg “kjenner” jo ikke deg og din historie. Men det at du i det hele tatt har energi og tiltak nok til å lage videor og blogge når du føler deg sånn, så burde du rose deg selv og klappe deg sjøl på skuldra og si godt gjort.
      Kjett at ingen likte dikte ditt, men skriver du det for deg selv eller for andre? Hva betyr den “liken” du hadde fått, om en mnd eller to? Skrev blogg selv en stund og lagde youtube videoer, det var for min egen del og hadde det gøy, men tilslutt ble det så mye fokus på tall, likes, hvor lenge folk så de på videoen etc. Ble bare negativt isteden for gøy. Vansklig som det er så hadde det kanskje vært godt å prøve å finne ut av hvorfor du startet med detta og prøve å skifte fokus.
      Ang, husarbeid, den store haugen med oppvask, ta litt og litt, sett deg ett mål om å ta en halv vask, ell to glass.. Setter du for store mål og feiler så føler du deg verre, som du sikkert vet.
      Og, ønsker jeg hadde konsoll så jeg kunne spille horizon, sikla på det men jeg er pc gamer så må nok se en letsplay ell no *snufs*
      Anyways, chin up! Lykke til videre, håper du kommer deg opp av denna dype gropa.

    9. Tine: Takk for det! 🙂

      Hehe, akkurat det ene spørsmålet der stiller jeg meg selv gjerne et par ganger i året. Og stort sett så kommer jeg frem til at jeg lager videoer, er aktiv på Facebook og sånn fordi jeg synes det er gøy å skrive, filme, ta bilder også videre. Men samtidig er det ikke til å stikke under en stol at jeg er mye alene, har lite med andre mennesker å gjøre. Jeg prøver stadig å få til ting med folk, men folk har liksom “aldri” tid. Så er mye ensom, og tror kanskje det kan være grunnen til at jeg til tider blir såpass desperat etter å fiske etter anerkjennelse og sånt via f.eks å skrive dikt i håp om at folk skal like og kommentere..

      Merker det er et par dager siden jeg lagde og publiserte denne videoen nå så jeg husker ikke helt hva jeg har sagt og sånn med tanke på oppvask og den slags (har ikke så lyst til å se gjennom den videoen igjen nå xD), men DET jeg derimot kan si er at jeg er ganske enig i det du skriver om at for store mål fort gjør at jeg bare føler meg verre. Så akkurat der forsøker jeg fremdeles å finne den rette balansegangen mellom totalt urealistisk og, vel, det som er helt på den andre siden av skalaen, hehe.

      Du får komme og besøke meg en gang da vet du, så kan det hende du får spilt Horizon! Hehe.

      Takk, det håper jeg også! Og takk for at du orket og ta deg tid til å skrive en såpass god og fin kommentar 🙂

    10. Kjenner meg igjen med å sitte mye alene, og hvem vil vel ikke ha credit for det man driver med, er lov det:D !
      Kanskje det er andre steder man kan finne folk på også, så man føler seg mindre alene. Discord for eksempel, noe ala teamspeak/ventrillo/skype. Men plass til mange, der man kan skrive, snakke med folk på voice ,poste bilder, linke til ting, et lite samfunn. Er helt sikkert en slags discord kanal i blogger samfunnet. Ikke sosialt på den måten at du drar ut for en kaffe, men sosialt nok til at man har noen å skravle med om felles hobbier, få nye inputs osv.
      Også har du streaming, men det er tiltak 😛
      Vet ikke åffer jeg ramsa ned de tinga jeg, lol, vel discord har funka for meg, mange nye venner gjennom gaming og disco som holder tankene litt i sjakk.
      Finne balansen er vansklig, sliter med det enda etter mange år med testing og failing 😛 Oh well, en dag 😛

    11. Tine: Ja, ikke sant!

      Discord ja, der har jeg enn så lenge bare såvidt vært innlogget to eller tre ganger. Mest fordi jeg bare har en eller to venner der. Og det er ingen av de jeg føler for å snakke så veldig mye med liksom da vi ikke har så mye å snakke om med hverandre xD

      Men du.. Kanskje du har lyst til å adde meg? Tror du kan finne meg på både Skype og Facebook ved å søke opp “Aylar Von Kuklinski”. Mulig vi ikke funker så alt for godt i det lange løpet vi heller, men vi kan kanskje i det minste gi det et lite, ærlig forsøk? 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg