So happy togeater? – TOERN!!!

Bildet er tatt fra: pixabay.com

“OPPFØLGERE SUGER!!!”, er det mange som skriker i både tide og Utide på det brede internettet og i den bitte lille, “virkelige” verden. “TOERN er kun for de aller mest perverse”, skrives det stadig i det ene kvinneforumet etter det andre. “Hvis jeg hadde møtt en mann som foretrakk nummer 2 fremfor nummer 1 ville jeg øyeblikkelig følt meg skitten”. Også videre, også videre..

Men vet dere hva.. FUCK DERE!!! Jeg selveste Aylar Von Kuklinski putter MED GLEDE de tre første bokstavene mine og faktisk også HELE navnet mitt inn i en aldri så skitten, men likevel en DEILIG oppfølger. For det kreves et rasshøl til for å sette pris på et godt rasshøl. Så kjære alle fitteklatter der ute – HER har dere den MEGET etterspurte oppfølgeren til “So happy togeater” fra 2014:

Håper det smakte! 😉

Vel bekomme!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg