Prebz & Dennis er teit!!

© Bildet er tatt fra vg.no

Folkens! – Hjelp meg, jeg er for tiden nokså aldersforvirret. Okei, det er visst ikke et ordentlig ord i følge Røde Streker-forbundet, men det forandrer likevel ikke på det faktiske faktum at jeg ikke helt vet hvor gammel jeg er, mentalt sett. For i passet mitt så står det at jeg er 26 år, men noen ganger føler jeg meg så utrolig gammel, og treg. NOEN GANGER føles det som kropp og sjel har passert 70 minst. Jeg sitter og minner tilbake til ting som en gang var, ting jeg en gang tok for gitt, ting jeg i dag savner som fy. Jeg kan sitte og være sånn passelig bitter mens jeg er vitne til at livene til “alle andre” blir fylt opp med fart, evig spenning og magi.

Men så har vi også (HELDIGVIS!!) de dagene hvor jeg føler meg MINST 10 år yngre enn det jeg oppga at jeg er hos politiet da jeg bestilte meg et nytt pass. Perioder hvor jeg kan ligge våken til langt ut på natt og bare se på randome kødde-videoer på Youtube, legge meg sånn i 04-tiden, og stå opp igjen pigg og uthvilt i 09-10-tiden. Og nå i det siste er det hele Norges “Prebz & Dennis” som har bidratt med å gjøre at jeg helt “plutselig” har begynt å føle meg såpass fresh igjen. Jeg har sikkert sett minst 70 av videoene deres bare de to siste ukene OG jeg har også gått til innkjøp av både bok og en signert utgave av filmen deres som gikk på kino nå i vinter.

Jeg må rett og slett bare ta av meg headsettet (jeg har jo ikke hatt). For MAKAN til sjarmtroll skal man lete en liten stund etter. Dette er en gjeng hele meg (minus ballene mine) skulle ønske at jeg kjente personlig. Dette er en gjeng jeg veldig gjerne skulle ha gamet med, for ikke å snakke om lage video med (minus ballene mine). Er bare så utrolig TY-PISK at samme året jeg (inkludert ballene mine) “oppdager de”, ja så annonserer de at de omsider har bestemt seg for å “gi seg”. Ja der oppsummerte jeg basicly nesten hele livet mitt – er ikke akkurat første gangen jeg kommer litt for sent for å si det sånn.

Apropos komme litt sent, denne her MÅ dere bare se (eventuelt bare høre):

Liker du Prebz & Dennis?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg