Jeg kan se inn i fremtiden!

Til tross for mange lange og turbulente år med mye hard blogging skulle man nesten tro at jeg nå har fått skvist ut det som er å vite om meg, at særlig dere som har forfulgt meg en god stund sånn per dags dato nå vet ALT om meg. Og det er faktisk ikke så langt unna sannheten, men takk og lov og dessverre så har jeg fremdeles et par uåpnede godteposer å dele ut. For.. Vel, ihvertfall så TROR jeg ikke at jeg har nevnt dette her før: *trommevirvel*.. Jeg er synsk!.. Jeg kan ikke bare se ut i fremtiden, jeg kan se inn i den også. Og ikke “bare” er jeg i stand til å lese min egen fremtid, men jeg har også en radar med såpass bred utstråling at jeg faktisk kan spå fremtiden til de som befinner seg på Neptun også, om det er det å gjøre.

Og for å bevise nettopp dette så skal jeg nå komme med et par spoilers for hva vi har i vente de neste månedene som kommer. De aller største plot-twistene, eller for å si det slik.. De aller største OMFG-øyeblikkene ønsker jeg ikke å spoilere for dere, så DERFOR skal jeg nå ta og gjøre nettopp det. Så får det heller bli opp til dere om dere vil lese videre, eller ikke. Sånn! – Da har dere ihvertfall blitt advart.

DETTE er NOE av hva verden har i vente tiden som kommer:
Mamma til Michelle offentliggjør den 27. januar en nyhet som nærmest får serverne til blogg.no til å bryte fullstendig sammen: Hun venter trillinger. Den 7. juli blir barna født og bloggen Mammatilmichelle blir lagt ned bare tre dager senere. Etter en måned med total stillhet gjør Anna Rasmussen comeback med sin helt ny blogg: mammatilmichellekaarejonnyeinarogsala.blogg.no.

– Oppdals store stolthet Aylar Von Kuklinski (altså meg) får 1. februar en meget etterlengtet telefon fra en yngre utgave av seg selv som gir han en rekke gode, spreke, idiotiske og delvis kontroversielle ideer til hva han kan fylle bloggen og Youtube-kanalen sin med videre. Det er altså på tide at lille Norge roter frem krenkekrakken sin igjen, den store stygge ulven gjør seg nemlig klar for total gjenoppstandelse.

I slutten av februar blir hele Norge snudd på hodet når regjeringen bestemmer seg for å komme med MEGET intime avsløringer rundt hva som faktisk skjedde mellom Donald Trump og Erna de få minuttene kameraene var snudd en annen vei: De har nemlig vært på Twitter sammen (på den hemmelige felleskontoen “Make Truberg Great.. Just Great”), MENS de har spilt Pokémon Go – MULTITASKING PÅ HØYT NIVÅ!!!

Marcus og Martinus har lenge innerst inne i gutteskrotten gått og vært litt lei av det noe søte, og uskyldige imaget sitt, og den 11. mars bestemmer de seg for å ta oppgjør en gang for alle. Mens hele Norge (takket være vår kjære statsminister og hennes oransje bestevenn) har begynt å spille Pokémon Go igjen (#denstoresmitteeffekten) velger gutta boys å SLETTE spillet fra hverandres mobiltelefoner UTEN å informere den andre parten på forhånd. Dagen etterpå finner Marcus ut om “sviket” og gir Martinus en ganske så forsiktig og velutdannet ørefik. En måned senere er det dog klart at de har blitt venner igjen når de slipper ut singelen “Sorry Bro, oh-oh, no” hvor de har fått overtalt ingen ringere enn selveste PIKACHU (aka. Linni Meister) til å synge med på refrenget.

1. april blir Norge trill lurt når Juliafrika legger ut en en fake Photoshop-video hvor det ser ut som hun i virkeligheten ikke har noe dobbelthake, men bare har valgt å redigere den på virtuelt. Andrea Sveinsdottir legger ut et svært langt og utfyllende innlegg hvor hun skriver at hun er blitt allergisk mot Nutella. Og Nellie Krokstad SJOKKERER når hun legger ut en 11 minutter lang video hvor hun fremstår som en sterk motstander av joggesko, ytringsfrihet og helg – da særlig de tre tingene kombinert med hverandre.

– Mai blir på mange måter en fest for oss som er glad i virkelig god tv. Den 12. mai slipper NRK en meget interessant teaser til en helt ny, norsk science fiction-serie kalt “PURPLE B.L.U.E!”, og den 16. mai slipper TV2 gladnyheten om at hele Norges favoritt-hotell (aka. Hotel Cæsar) vil gjøre comeback i løpet av høsten. Fansen blir i ekstase, og den trofaste Cæsar-titteren og Youtuberen Ole Johannes Ferkingstad legger ut en video der han bokstavelig talt vibrerer av glede. Dog blir idyllen lagt en ikke helt ubetydelig demper på i begynnelsen av juni når det kommer ut at neste sesong vil bli i radioformatet med tanke på Tv2s stadig dalende økonomi.

– Høsten har for alvor funnet seg til rette den 18. september når den slemme stormen Birger bestemmer seg for å blåse flere hus og hjem over ende. Heldigvis kommer den snille stormen Vidar Elias å blåser ting på plass igjen uken etterpå.

– Den 31. september bestemmer Martin Skancke seg for å ta skrittet fult ut ved å frese ut av skapet som heterofil. Martin blir rost opp og ned til nærmest det kjedsommelige av media, og utover de neste dagene velger flere og flere norske kjendiser å stå frem og vise at det slettes ikke er så farlig å være hetero som strengt talt ingen egentlig heller har antydet. I midten av oktober går en rekke mindre aviser konk etter å ha skrevet artikkel etter artikkel om noe folk flest egentlig ikke kunne brydd seg mindre om. R.I.P Andøyposten, Hallingdølen, Jærnytt og Dagbladet.

– Movember er kommet for å bli. I slutten av november ser (blant annet) Carl I. HagenSiv Jensen, Merete Nazifrisør Hodne og Sylvi Listhaug ut som noen MEGET tvilsomme ekstremister, og like ved månedsskiftet blir de alle fire sendt på hodet og rumpestumpen ut av landet til et sted hvor ekstremister visstnok hører hjemme og absolutt ingen snakker norsk: Til Trøndelag!..

– Romjulen blir på mange måter en våt vinterdrøm som går oppfyllelse for svært mange musikkelskere over hele verden når Lady Gaga og Alice Cooper helt uten forvarsel bestemmer seg for å slippe løs sitt store felles-prosjekt: “The Perfect Illusion of Steven and me”, et noe kontroversielt julealbum med 18 udødelige hits som bl.a “Only My Judas Talkin′”, “No More Mr. Paparazzi Man”, “Marry The Dead”, “The Edge of Dead Babies”, “Teenage Telephone”, og sist, men desidert ikke minst; “Bad Poison”. Det er bare å vrede seg! ^^

Flere som ser frem til fremtiden?


#humor #fremtiden #mammatilmichelle #marcusogmartinus #trump #erna #pokemongo #ladygaga #alicecooper #fremskrittspartiet #frp #hotelcæsar #utavskapet #legning #samfunn #politikk #kaos

10 kommentarer
    1. HVEM er du og hvordan kan jeg joine den youtubekanalen din crazy spræll? Braaaaa blogg! Har dårlig erfaring med å skrive smileytegn, for de blir jo til spørsmålstegn som ikke ser særlig lure ut, så: s m i l e y

    2. Misha: Mulig jeg har bommet på hvilket år ting vil skje i, men alle disse tingene kommer helt klart til å skje et eller annet år, og datoene er jeg ihvertfall 110 spikk sikker på stemmer på en såkalt prikk!

    3. Jeg føler litt sånn også. Jeg drømte om stortingsvalget som var ifjor nesten halvannet år tidligere. Dvs våren 2016 En intens drøm der jeg måtte kjempe meg gjennom masse for å få stemt. I virkeligheten var det bare tung plagsom regn. Men valgresultatet i drømmen var veldig likt det virkelige resultatet… Erna Solberg var passe fornøyd og det ble flertall til de borgerlige.. KrF kjempet mot sperregrensen som de også gjorde i drømmen, og Hareide var ganske blek på talerstolen. Støre hadde greid å gjøre det ganske dårlig. Husker ikke om det var dårligst i drømmen eller virkeligheten. Rart å tenke på at det ble slik som jeg drømte.. Ønsket meg et regjeringsskifte så ville ikke at drømmen skulle bli sann.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg