NÅR ENDEN ER GOD!..

… Er da all ting godt?

SE DER JA! – Da har jeg endelig fått revet hodet løs fra anus og omsider klart å lage en ny humor-video igjen. Noen vil kanskje si at mitt nye påfunn er litt i søteste laget, men jeg tar i det minste et slag for det som virkelig betyr noe i denne rosa, nitriste verden.

Håper dere likte videoen! – Hvis dere gjorde det hadde jeg blitt veldig, VELDIG GLAD(!!) om dere ville legge igjen en like. Og vil dere se flere slike videoer er det bare å gå inn og abonnere på Youtube-kanalen min. Men please ikke gjør det. Jeg liker ikke å være glad..

Så.. Hvordan går det med nyttårsforsettene?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg