Hotel Cæsar er død.. LENGE LEVE HOTEL CÆSAR!!


Bildet er tatt fra: Tv2.no.

Også var jeg her igjen da, godt plantet i favoritt-hjørnet mitt, klar for å skrive nok et innlegg om favoritt-hotellet mitt – Hotel Cæsar. I desember kan man trygt si at jeg var i en ikke helt ubetydelig sørgemodus når det kom til nettopp dette flotte hotellet. Ikke bare hadde Tv2 valgt å stenge det, men TIMESVIS med kostbare minner ble bare begravet og gjemt vekk fra fansen i samme slengen. Altså de 25 første sesongene (som jeg tror tilsvarer ca. 1800 episoder) ble tatt vekk fra Tv Sumo.

Men heldigvis har nå Tv2 og produsentene for Hotel Cæsar kommet til enighet om å grave opp igjen disse episodene, forså å legge de ut på nytt. Og med tanke på hvor SINNSYKT mange som har sendt inn klager den siste måneden så har jeg i grunn de siste par ukene gått rundt og tenkt at dette comebacket nesten ville vært helt unngåelig. Eller med andre ord: Det skulle bare mangle. Og ikke “bare” er disse sesongene nå tilbake der de hører hjemme, men samtlige av de nyere sesongene har også fått forlenget sin “levetid”. Per dags dato ser det nå ihvertfall ut til at absolutt ALLE episodene vil være tilgjengelig til MINST 31. desember 2027. Altså i 10 år til! DET er noe å feire det!! <3


Bildet er tatt fra: Tv2.no.

Og for MEG er dette en gladnyhet som understreker minst to viktige ting. For det første: Det nytter å si fra! Og nummer 2: Samme hvor mørkt det enn måtte se ut til tider så vil ting STORT SETT ordne seg til slutt..

Nå er det igrunn “bare” en ting som gjenstår, og det er å få produksjonen av Hotel Cæsar opp og stå igjen. For selv om “folk flest” nå ser ut til å ha gitt opp dette håpet, så vil jeg for alltid være litt som Astrid var i forhold til sin sønn Hugo i de aller første sesongene: Jeg vil ALDRI gi opp håpet om at hotellet mitt en dag vil reise seg opp fra “de døde”, og komme tilbake til meg og gi meg nye, uerstattelige minner, og fra den dagen være ved min side til jeg en vakker dag ligger rett ut.

Heeeiii. Dere trodde kanskje at jeg var død?


#hotelcæsar #tv2sumo #ethjemforossethjemfordeg #drama #såpe #romforalt #tv2 #serier #familie #intriger #hotell #juniankerhansen #produksjon #rettigheter #glede #comeback #såpeopera #seier

7 kommentarer
    1. Jøss, visste ikke om at serien er tilbake på Sumo før jeg leste dette! Fint det. Mulig jeg tar en maraton likevel da. Kom til brann-episoden i 1999 sist. Ikke så overraskende at de er tilbake.
      Jeg kunne tenke meg å se gamle sesonger av Farmen, men det blir mye vanskeligere. De kommer ikke på Sumo ihvertfall. Så må evt spørre Strix. Men tviler på at det funker. Rettighetene til sånne programmer er sykt strenge!

    2. Dark Elf: Nei, det visste egentlig ikke jeg heller før en kompis av meg tok og sendte meg en beskjed gjennom Messanger i går, mens Tv2 Sumo holdt på å laste opp disse episodene på nytt igjen, hehe.

      Ah, ja, det er noe jeg også kunne tenkt. Eller, ikke alle sesongene, men akkurat den første Farmen Kjendis-sesongen fra i fjor kunne jeg tenkt meg å se på nytt igjen. Eller deler av den ihvertfall, da det ble min favoritt Farmen-sesong noen sinne. Mye pga Lothepus og Ida! <3 Og selvfølgelig Jarl Goli, Petter Pillgaar og NESTEN alle de andre ^^

    3. Hehe, Ja, Farmen Kjendis i fjor var den første sesongen jeg så absolutt alle episodene på! Er stort sett den aller første sesongen hvor programleder Gaute Grøtta Grav var deltaker og den tredje sesongen fra 2004 jeg er mest interessert i!
      Så gjennom noen gamle episoder i går, la merke til noe ganske spesielt. Han som spilte Kenneth fra 2003-2005 så ut til å være statist i episode 30 i sesong 7 når de drev auksjon. Står nærmest trappa når Julie holder tale. Er ikke 100% sikker men likner veldig!

    4. Iselin Renée: Mhmm.. :/ I det minste vil altså hele serien fortsette å ligge tilgjengelig på Sumo nå i nesten 10 år til, så man ihvertfall kan se opp igjen de episodene som har vært 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg