JA TIL ULV OG SÅNN!

Kan jeg vennligst få deres oppmerksomhet? Jeg gjentar, kan jeg vennligst få deres oppmerksomhet?? Tusen takk, dere skal få den igjen ved neste morgengry! Ja, nei altså. Nå har det seg slik at han onkel Kukkelinsky driver og drar seg i det mer produktive hjørnet igjen. Han har akkurat NÅ klemt ut sin fjerde video for den siste måneden, og i følge han selv er det aller siste verket hans det desidert beste han har klippet og stusset i løpet av den aller siste tiden.

For det skal jo stadig mases og sjases om det faqt at vi nå er inne i et helt nytt år. Det berømmelige 2018 som alle er helt hundre og niks enige om vil bli det aller mest fantastiske året den store, lille verden noen sinne har kjørt sine tær gjennom og forbi. Og i den forbindelse, altså nyttårsskiftet, innså onkelen deres her forleden at det var på tide å sette seg et par nye og gamle mål igjen. For man skal jo helst ha en grunn til å reise seg, sa brura. For uten blir det som kjent noe vanskelig om man skal la det skure. Okei, greit.. KJØR FILM!:

Se der ja! Da var den videoen ute i den enorme, kjempeskumle verden. Da er det bare å kaste seg ut med den, og begynne å “leve” litt igjen. Begynne å klatre opp mål-stigen jeg har satt opp allerede nå før det plutselig er for sent og 2018 er blitt kastet på huet og ræva ut like fort som gode, gamle 2017 til slutt ble. Mener å huske jeg passerte det ved inngangen til Nav her forleden. Er slettes ingen spøk å være år gitt. Men ja. Vi prekes, sa presten og så ramlet han ned prekestolen..

Hva er DINE forsetter for 2018?

7 kommentarer
    1. Nyttårsforsetter er for folk med forbedringspontensiale- jeg er bra nok akkurat slik jeg er 😛 ha ha.. Men å ha mål er en fin ting 🙂

    2. Elevele: Hmm, ikke nødvendigvis. Jeg tror nok det finnes de som har nyttårsforsetter ene og alene på grunn av spenningen som ligger der om man klarer å oppnå de eller ikke også.

      Men nå skal jeg ikke sitte her og snakke for andre. For når det kommer til meg selv så er jeg stort sett (alt er jo litt avhengig av humør og sånn) veldig fornøyd med meg selv. Og jeg vet ikke med deg, men jeg syns ihvertfall det er veldig greit å kunne utfordre meg selv ved å rett og slett stadig presse nye grenser, finne “nye” sider ved meg selv også videre.

      Og om du mener at du er bra nok akkurat som du er nå så er det forsåvidt lite som er bedre enn det, tror jeg. Men JEG vil ihvertfall fremdeles kunne utvikle meg, og bli enda flinkere i et par ting. 🙂

    3. Man kan vel også så at nyttårsforsetter er for folk som ikke er late 😛 he he..
      Men ellers er jeg enig med deg- det er viktig å utvikle seg. På en annen side er jeg da enig med at det er et nyttårsforsett som skal til, men heller sette seg mål i livet 🙂 Derfor pleier jeg å si at nyttårsforsetter er for folk med forbedringspontensiale- forsettene er som regel ting man ikke kommer til å gjennomføre likevel, og man blir heller “skuffet” på seg selv. Mål derimot, det er noe man strekker seg etter med tiden 🙂

    4. Håper du kommer deg på en strippeklubb da, hehe.. Følte jeg forsvant litt fra bloggen din og har ikke vært innom her på en stund, men her er jeg altså igjen og du skriver fortsatt like bra! Skulle ønske jeg også skrev på en like morsom måte, men har bare ikke skrevet så mye enda eller tatt opp et tema hvor jeg har kunne skrevet det på mer morsom måte..

    5. Misha: Ja, det er lov å håpe! ^^

      Jepp, har merket det. Men sånn er det vel litt for alle med alt innimellom. Noen ganger “må” man liksom bare ha en pause. Men hyggelig at du har snudd snuten tilbake da! ^^

    6. Så du har savnet meg? Hehehh, neida… Ja, jeg måtte jo komme tilbake da med mine fantastiske kommentarer. Følte plutselig veldig på det at jeg ville blogge, så da gjorde jeg det. Foreløbig blogger jeg bare om hverdagen, men det har aldri vært helt meg å blogge om det siden gjør ikke noe spesielt i hverdagen som er spennende å lese om. Så driver litt og roter litt langt inn i hjernen, for å tenke på om det er noe jeg kan blogge om som er både morsomt og treffer folk på samme tid, men det er ikke så lett! Men din blogg er jo fantastisk og se på for inspirasjon, for du skriver ikke bare “Hei, nå har jeg laget meg en kaffe og skal se på en serie. Vi blogges!” , heheh.

    7. Misha: Njo, litt. Eller ihvertfall kommentarene dine, hehe. Kan ikke helt si at jeg har begynt å savne deg personlig enda da jeg ikke kjenner deg personlig eller noe sånt, men ja.. Du skjønner nok hva jeg mener, hehe ^^

      Hehe, JEG skjønner ihvertfall definitivt hva du mener. Har litt bloggkløe jeg også, ganske ofte, men liksom uten at ideene og inspirasjonen alltid er der. HELDIGVIS har jeg et såpass fucked up hode som ofte tenker en del ganske merkelige tanker, og som fantaserer om de merkverdigste ting. Og stort sett så er jeg skamløs nok til å knasje de tingene ut i offentligheten også. Som det innlegget jeg kom på at jeg ville poste i dag om de tre litt kleine tingene! xD

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg