BRENN DET J***A HUSET!

Ja, da var vi inne da, sa de to unge herremennene som brura akkurat hadde sagt ja til. Tenk det dere, et helt nytt år. 20-fuckettyfuck-18!! – Olalla, FOR ET ÅR dette skal bli, HÆ? 😀 Jeg mener.. Dette året bare MÅ bli helt fantastisk tenker ihvertfall jeg. Det er vel ingen grunn til at det IKKE skal bli det? Selvfølgelig.. Et par basiller og basselusker kommer det til å bli. Det er ikke til å cumme foruten. Men alt i alt tror jeg virkelig at vi har et helt supert år i vente. Og for å bevise det har jeg nå allerede på selveste første nyttårsdag valgt å starte året med å lage en.. Vel, en helt okei video. Nemlig årets aller første “episode” av “Aylars videodagbok!”:

Og forresten.. Absolutt vært ord, hver eneste setning i denne videoen bør, må og skal taes helt 100% alvorlig. For ingen liker tull og tøys og fjas. Alt jeg som er blitt sagt i denne videoen er helt og fullstendig ikke-kødd på noe som helst plan. Sånn er jeg, sånn skal jeg bli, og sånn skal jeg alltid for være. Så det så, så det så, så det så.. Jada, jo.

Hva gjorde DERE på i går kveld?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg