Ubudne skatter p1.

GUD, SATAN OG DEN HELLIGE ROSINPØLSA skal vite at jeg har tatt mer enn nok bilder opp gjennom årene som jeg ABSOLUTT IKKE bare har vært helt fornøyd med. Og når jeg først føler jeg tar blinkskuddet, og jeg FAKTISK har gjort det også så klarer alltids blogg.no å legge en aldri så liten demper ved det hele ved å IKKE la meg få legge ut bildene mine i den fulle, opprinnelige oppløsningen vi alle fortjener å få sett dem i. På tide å bytte plattform snart? Tja.. Kanskje.

Men hey!! – her har dere et par bilder jeg ikke egentlig tenkte dere skulle få se i hele tatt helt uavhengig av hvor drittsekk blogg.no måtte være når det kommer til oppløsningen på de også videre, sånn rett og slett fordi jeg har ikke så mye annet å legge ut akkurat just nu! xD

Sånn. Det var det beste av det verste jeg klarte å finne fra arkivet januar til tidlig april. Ikke de aller “morsomste” bildene i verden dessverre da jeg har en lei uvane av å slette de aller mest “ubrukelige” bildene rimelige fort.. Må kanskje bli flinkere på å IKKE gjøre det i fremtiden.. Men ja, hva sier dere? Noen som vil at jeg skal grave frem litt flere slike bilder, eller syns dere at det holder med de ti dere fikk servert her og nå?

Hvilke(t) bilde(r) likte du best?

4 kommentarer
    1. Du er kreativ med selfie-bilder! Jeg vil såklart se mer bilder. Det jeg liker best er der hvor du sprer beina på kjøkkenbenken, hehe!

    2. Ja irriterende når bilder mister kvalitet når man laster dem opp. Personlig syns jeg facebook er verstingen når det kommer til tap av bildekvalitet, all skarpheten forsvinner :O

    3. Iselin Renée: Jepp, det er utvilsomt noe turn off akkurat det der, for å si det på en slik måte.. Faktisk til tider med på å dempe motivasjonen for å legge ut noe nytt igjen..

      Vi kan vel si det sånn. Facebook og Blogg.no er begge gode venner å ha, men ingen av de er blant de skarpeste knivene i den berømmelige skuffen.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg