Scary 17

Det er vel neppe noen overraskelse at jeg pretty much digger oktober. Jeg mener, det blir stadig mørkere om kveldene, jeg får mindre og mindre bruk for allergimedisin, og hei der – HALLOWEEN! Vel, nå er det ikke akkurat noe særlig stor forskjell på NÅ og ellers i året sånn med tanke på det aller siste der, for hjemme hos meg så er det jo basicly Halloween 24/ 7 hele året rundt, men jeeei – mindre lys og mindre allergi. Jeg mener, hva er det IKKE å like med det liksom?

Og det sies at den som venter på noe godt venter ikke til han (eller hun!!!) ligger som en forfallen drue på en råtten kirkegård. Vel, de(n) som sier det kan gå og finne seg en gammel kassett-spiller og spise til kvelds, for halloen rumpetroll – jeg kunne ikke fått sagt det bedre selv. Men ja, hei på deg og nei. På tide å hoppe til poenget: Jeg har nettopp NÅ bestemt meg for å unne meg en aldri så liten runde med “Scary 17”. En nusselig, liten “liste” bestående av diverse “spørsmål”, “ultimatum” og “visa versa”, som jeg in faqt har skrevet helt selv. Og ikke nok med det, jeg skal nå også SVARE helt selv. Dæsken døtte så flink jeg er!!

Personlig horror:
Den ekleste opplevelsen ever?: Tror det må være da jeg mottok diverse trusler av ei tidligere venninne av meg som ikke akkurat digget at jeg kinda hadde nevnt henne (UTEN NAVN eller andre gjenkjennende beskrivelser) i en video jeg hadde lagt ut for ca. 2 år siden. Fikk en del stygge meldinger av flere fra hennes vennekrets den natten, som ikke engang hadde sett videoen det var snakk om. Slike type meldinger man helst går til politiet med dagen etter, noe jeg også valgte å gjøre..
Hva skremte deg mest som liten?: Sånn utenom alle mobberne som gjorde at jeg gruet meg til å gå på skolen nesten hver eneste dag? En Max Mekker-bamse jeg fikk av tante.
Hva skremmer deg mest akkurat nå?: Kanskje litt overfladisk og ikke så veldig spennende, men – helsa.
Har du noen fobier – hvis ja, hva?: Jepp, så og si alt som har med kroppskunst å gjøre minus neglelakk og sminke er ting jeg takler særdeles dårlig om de blir fokusert for mye på. Hva som er for mye kommer litt an på hvor mye jeg har sovet, spist og sånn der og da.
Din aller skumleste venn heter..?: Andreas. Mest fordi det er Andreas som ligner mest på meg selv når alt kommer til alt.

Skummel kultur:
Artist/ band: Alice Cooper!!
Sang: “Steven” av… Alice Cooper!!
Bok: The House Next Door av Anne Rivers Siddons.
Film: Først hadde jeg litt lyst å si “Saw”, men det er jo ikke skumle filmer i den forstand, så derfor svarer jeg heller… IT FOLLOWS!
Tv-serie: Game of Thrones. Det er en grunn til at jeg ikke sender dick-pics til diverse venninner lengre, for å si det sånn.
Spill: Ohh.. Vanskelig å velge. For jeg har jo spilt et par tv-spill gjennom åra som helt klart har vært en nerverister, men jeg har også spilt et par av disse “virkelige” spillene som finnes der ute. Drikkeleken foreksempel. Er man først så uheldig og plumper ut med “feil” “spørsmål” til “feil” “vennegjeng” kan man i verste fall risikere å ende opp en hel “vennegjeng” mindre, og desto et skritt nærmere den grufulle ensomheten som så mange av oss (meg inkludert) gjerne frykter. For ikke å snakke om hva Politisk Ukorrekt også videre kan gjøre med folk.. Men eh, nei. Jeg tror nok til syvende og sist at jeg må svare “The Evil Within” her.

Hva skremmer deg mest?:
Nåler eller kalorier?: Jeg bruker mest energi på å unngå for mye kalorier at the moment, men til syvende og sist er jeg enda mindre glad i nåler, for å si det sånn. Det er et par grunner til at jeg aldri har tatovert meg eller tatt piercings..
Flaggermus eller edderkopper?: Nå er jeg ikke redd noen av delene, faktisk så skulle jeg likt å ha begge deler som kjæledyr, men hvis jeg må velge så ender jeg likevel opp med å svare flaggermus. Ene og alene fordi de er små Paris Hilton-bikkjer med vinger.
Klovner eller zombier?: Greit nok, zombier finnes så langt bare i fiksjonens verden, men HADDE DE eksistert på ordentlig så hadde jeg definitivt fryktet de mye mer enn klovner. Klovner er bare søte, ensomme mennesker akkurat som deg og meg.
Buktalerdukker eller porselensdukker: IGJEN føler jeg for å påpeke at jeg ikke er særlig “redd” noen av tingene, men siden jeg igjen er “nødt” til å ta et valg: Buktalerdukker. De kan bli rimelig creepy bare de blir vekket til live av de riktige folka.. Aldri vært særlig “redd for” “døde ting”.
Tannleger eller regjeringen?: Jeg skal ikke påstå at jeg digger å være hos tannlegen, men foreløpig har de forskjellige tannlegene jeg har vært hos gjort mindre skade enn hva jeg føler at samtlige i dagens regjering gjør. Så regjeringen.
Høye eller mørke steder?: Er nok mest “redd for” høyde.

Jepp det var mine “Scary 17″s. Håper at dere fikk ihvertfall NOE utav å lese gjennom dette, og at dere kanskje til og med nå har lært noe nytt om meg som dere ikke visste fra før? Helt, helt til slutt vil jeg gjerne ta og sende limpinnen videre til 5 fantastiske medbloggere i håp om at de også vil kjøre en runde med “Scary 17” på sin blogg.

Og de jeg nå gjerne vil ta og sende pinnen min videre til er:
Iselin Renée, Juliafrika, Andrea Sveinsdottir, Alt annet enn A4-Mia og Elevele Elin!

Stay goregeous!

10 kommentarer
    1. Ohh, dette skal jeg vel alltids greie å svare på, men det må bli i morgen, eller noe 😀 Nå er jeg trøtt og skal snart legge meg 😛 he he

    2. “Tv-serie: Game of Thrones. Det er en grunn til at jeg ikke sender dick-pics til diverse venninner lengre, for å si det sånn.” Dæævver!
      Skjønner det med Max Mekker. Jeg var dritredd Bjarne etter en skummel feberfantasi da jeg var liten.

    3. Herlig! Dette må jeg få gjort 😀 Hadde noen av samme jo, eksempelvis helsa! Beklager at jeg er litt sent ute, skal få gjort det iløpet av helga. Funker det? 😀 Oktober er bare halvveis, eller?

    4. ICT: Aww, R.I.P! :/

      Hehe, det skal sies. Jeg var aldri redd noen av skikkelsene på tv, av hva jeg kan huske. Men visstnok skal jeg ha blitt redd en bamseutgave av Max som jeg fikk da jeg var veldig liten.

    5. Mia: Så bra, og det går selvfølgelig fint. ^^ Syns ikke akkurat du er så veldig sent ute at det gjør noe heller, enda. Ser det bare har gått to dager når du la igjen denne kommentaren i går kveld, hehe. Og dessuten er det ikke akkurat noe om at man IKKE kan eller bør ta denne listen utenfor oktober, da jeg som sagt “feirer Halloween” så og si hver eneste dag hele året.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg