Pocket: “Den skjulte trussel”

Vet dere hva som fort og gæernt KAN ende opp med å bli det absolutt verste med å vente for lenge når det kommer til å grabbe fatt i noe man virkelig, virkelig ønsker seg i livet? Vel – at man ALDRI får tak i det!.. Kraften er gjerne med oss en stund, men en dag vil den som alt annet bare falle hen, og bli borte. Akkurat som bestemor Slemmerud og hennes onde klonehær. Og apropos borte, i mange år har jeg nå tenkt at jeg ALDRI ville få muligheten igjen til å få kloa i den norske bokutgaven av “Star Wars: Episode I – The Phantom Menace”, dere vet – det Star Wars-kapitlet som særlig blodfansen roser sånn opp og ned i mente, og som folk flest har som sin absolutte favoritt. Okei, mulig jeg overdriver pittelitt her nå, men hey! – hvem er dere til å dømme?

Da denne boka var å finne i vanlige butikker var jeg kort fortalt ikke store mannen, og foreldrene mine syntes av en eller annen grunn IKKE at de trengte å kjøpe den til meg.. Ihvertfall ikke før det var for sent. Men det er lenge, lenge siden nå, så jeg antar at jeg ikke “trenger” å bære alt for mye nag til dem på grunn av akkurat det, akkurat her og nå. For hey, vet dere hva jeg fant på det fantastiske internettet forrige uke? Jepp, den selveste boka. Brukt vel og merke, men godt brukt. Altså.. I den forstand at den forrige eieren har passet godt på den, altså “godt brukt” i motsatt måte av slik man vanligvis velger å bruke akkurat det uttrykket der. Enyway – nok en gang har en av mine store, store drømmer her i livet gått i oppfyllelse! Mesa ganske fornøyd.

Har du noen Star Wars-bøker?

2 kommentarer
    1. Hehe, Har noen Star Wars bøker! Har hele Prequel Trilogy boka på engelsk, dvs Episode I, II og III. Kjempebra bøker! Mye kapitler om ting man ikke får se i filmene. Er ikke så begeistret for de tre filmene. Liker IV, V, VI og VII mye bedre. Har sinnsykt mange Star Wars spill.

    2. Dark Elf: Ah, visste ikke at man får alle tre i en og samme bok, men samtidig kan jeg ikke akkurat si at det overrasker meg på noen som helst måte da er det to ting som selger som hakka møkk for tiden så er det Star Wars og Game of Thrones.

      Er ikke så fan av prequel-filmene selv, det er det ganske mange som ikke er, særlig episode 1 og 2 er mye hatet rundt om kring, men jeg syns likevel at de er helt ok. De skal ihvertfall ha for en original historie, i motsetning til hva Disney ser ut til å ha baller til å gjøre nå for tiden…

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg