Ting som irriterer – Part 13

Det er NESTEN helt utrolig, men irritasjons-begeret mitt er selv etter tolv skarpe og intense videoer de siste fem årene altså fortsatt ikke helt tomt. Litt over et år har nå gått siden jeg følte for å lette på trykket sist, da var det sommeren som fikk gjennomgå, men denne gang nå som jeg (tro det eller ei) omsider har laget min 13nde video i “Ting som irriterer meg”-serien skal jeg gå enda litt dypere. Ja, for nå skal det nemlig handle ene og alene om meg selv.

For selv hvor fornøyd jeg sikkert kan virke når jeg innlegg etter innlegg bare fortsetter å pøse på med selvskryt, ja så er det likevel et og annet jeg også ikke bare er 100% “fan av” når det kommer til meg og mitt. Så sett dere nå godt til rette, her er videoen dere neppe visste at dere hadde ventet på engang: Ting som irriterer – part 13:

Har du noe ved deg selv du finner ekstra litt irriterende?

6 kommentarer
    1. Ganske bra video det her! Så den ikke før nå. Kjenner meg igjen i mye. Alt for mange spill jeg har som jeg ikke har spilt gjennom. Men det kommer til å skje… håper det bare skjer før 2020-tallet.. selv om jeg tviler på det. Fugler er skumle ja! Spesielt kråker! De kan fly på deg bakfra hvis de anser deg som en trussel eller fiende. Og det kan de gjøre uten åpenbar grunn. Gikk bare rundt i en gate en morgentur og så kom det en kråke og fløy på meg flere ganger. Så blir litt engstelig når jeg ser kråker.

    2. Dark Elf: Ah, da har vi ihvertfall det til felles i denne sammenhengen! ^^ Hvor mange uferdige/ uspilte spill tror/ vet du at du har for øyeblikket?

      Hehe, ja de fordømte fuglene altså! xD

    3. Har hvertfall 45 uspilte spill. Som er til N64, PS2, Wii, PS3, WiiU og PC. Har ikke PS4 enda. Men føler behov for å skjekke ut alle spillene som eksisterer. Har også flere prosjekter med filmer og tv-serier.
      Kråker kan til og med finne på å følge etter deg, og sitte utenfor vinduet ditt. Som i denne videoen.
      Hehehe.
      https://www.youtube.com/watch?v=chF0JMRk4Ok

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg