Fana-tastisK

Det føles så lenge siden nå, men jeg husker det. Jeg satt der mutters alene i et mørkt, mørkt rom. Rundt meg var alt så kaldt, og lufta føltes temmelig lagt på is. Alt var for å si det rett ut, ganske jævlig. Jeg husker at jeg skalv over hele meg, og at alt jeg følte på var hatet. Alt jeg til da hadde sett frem til, alle drømmene jeg hadde blåst luft i hadde for lengst slått sine sprekker, igjen var det bare aske. Etter en salig eksplosjon var alt sporløst forsvunnet, og etter den varme, varme sommeren kom den kalde, kalde vinter. Men den tid er nå forbi.

I dag sitter jeg her igjen i en langt lysere tilværelse, lykkelig omgitt av kjærlighet. Rundt meg er alt så varmt, lufta har aldri vært reinere. Det aller meste føles, for å si det rett ut, jævlig deilig. Hele min kropp er dekket av litt deilig gåsehud, alt jeg kan føle nå er en ekstrem begeistring. Flere av mine drømmer og lengsler har forlengst gjenoppstått og gått i oppfyllelse. Jeg lever igjen, og livet er godt å leve. Alt føles så forfriskende og godt, ja deilig til og med. Må denne FANA-TASTISKE sommeren aldri, aldri forsvinne.

9 kommentarer
    1. Jessica Kristiansen: Så hyggelig at du likte det.

      Ja, det har du rett i. Det er noe med at det MÅ nesten finnes ondskap i verden for at også godheten skal eksistere. Noe som minner meg på en av mine favorittsanger nå, “Up there” skrevet at Troy Parker. Sjekk den ut hvis du ikke har hørt den før. Tror ikke du finner den på Spotify eller Itunes, men Youtube har den. Overraskende fin til å faktisk komme fra South Park.

    2. Signe Berly Fatland: Har jo passet på en del ord for en del foreldre de siste årene, så jeg antar at jeg begynner å få ord-tekket nå! Hehe, takk ^^

      Håper du får en kjempeflott kveld videre 😀

    3. Dette var godt skrevet og meget dypt. Du er bare helt utrolig. Kan godt si at du er en av mine favorittbloggere, ja faktisk favoritten 🙂 <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg