Bloggere: Signe Berly Fatland

© Bildet tilhører Signe Berly Fatland.

Noen er ganske god i bowling, mens andre er veldig kreative når det kommer til maling av stoler. Vi kan ikke alle være verdensmestre i alt alltid, og det er kanskje like greit for tenk så kjedelig det ville ha vært da? Noen som derimot IKKE er nevneverdig kjedelig er den sprudlende gladjenta Signe Berly Fatland bak bloggen signeberly.blogg.no. For ja okei, selv om bloggen i seg selv kan virke noe steril, anonym og enkel ved aller første øyekast så tar det ihvertfall ikke lang tid før man innser at bloggeren bak bloggen ikke akkurat er det. Ihvertfall ikke anonym og steril. Ehm.. Okei, greit, dette er kanskje den kleineste innledningen jeg har skrevet på en stund… VIDERE!!

Hmm.. Når jeg nå tenker meg om tror jeg kanskje at jeg ikke kommer til å bli myrdet nå likevel, selv etter å ha publisert dette innlegget uten å ha forandret noe særlig på den teksten dere nå mest sannsynlig allerede har lest. For det kan være at jeg tar feil, men på meg virker Signe som ei jente med en god dose selvironi og ikke minst masse god humor. For selv om bloggen hennes stort sett tar for seg nokså hverdagslige ting så er det likevel innlegg som er gøy å lese, mye på grunn av hvordan hun velger å ordlegge seg. Signe er rett og slett veldig flink til å skrive, rett og slett en ordkunstner, og hun gjør det med en større dose humor. Det står det faktisk en del respekt av.

© Bildet tilhører Signe Berly Fatland.

Nå er jeg som kjent ikke akkurat noe tilhenger av fest og sånn, men HVIS jeg hadde vært det og jeg måtte velge mellom et hvis antall bloggere jeg aldri har møtt før til ha med med på festingen, så tror jeg rett og slett at Signe ville vært blant de aller første jeg hadde invitert. For en ting er at hun faktisk er ganske gøyal og at hun har en del selvironi, men hun virker også som jeg forsåvidt nevnte så vidt litt lengre over i sted som en veldig energisk og munter jente. Selvfølgelig, noen regnværsdager finnes det også i Signe sitt liv, og et lynnedslag eller fire kan nok også forekomme. Men stort sett så tror jeg at Signe generelt er en sann fryd å være i nærheten av. Det er ihvertfall det inntrykket jeg får av å lese bloggen hennes.

Så.. Selv om Signe kanskje ikke akkurat er verdensmester i bowling (enda), så syns ihvertfall jeg at hun fortjener minst et par gullmedaljer, samt en diplom for å rett og slett tørre å gi litt faen, for å være ei som vet å muntre opp de rundt seg selv om hun kanskje ikke har den beste dagen selv der og da, og for å være ei som ikke tar seg selv og sitt så alt for høytidelig. Og sist, men ikke minst all heder og ære for å skrive så godt og så underholdende som hun jo gjør – Det er nemlig takket være så flotte medmennesker som Signe som gjør blogg.no til et fargerikt og GØY sted å være!

Så, da er det vel egentlig ikke noen grunn til å vente lengre – Ta og klikk dere innom signeberly.blogg.no nå! KONGEN BEFALER! 😀

Stay goregeous!

8 kommentarer

Siste innlegg