Skal JEG skrive om bloggen DIN? Seff.. BRING IT ON!!

For folk flest så antar jeg nå at det er sommerferie, og da har man gjerne litt andre ting å gjøre på enn å lese andres blogger. Jeg velger i hvertfall å tolke det slik på statistikkene her om dagen(..). Og det kan også virke litt som om kreativiteten (min) har dratt avgårde også.. For NÅ skal jeg nemlig gjøre noe jeg ikke har gjort på svært, svært lenge.. Jeg skal i kveld tigge dere aldri så pent, og spørre om dere vil gi meg blogg-adressene deres, sånn at jeg kan skrive om dere etterpå.

Og jeg mener.. Hvem elsker vel ikke litt gratis reklame? Hadde noen skrevet om min blogg vet jeg ihvertfall at jeg hadde blitt fyrt opp i skyene, nesten uavhengig av hvor positivt det hadde vært, eller ikke. Så.. Hvis nettopp DU har lyst på litt gratis reklame her og nå så er alt du trenger å gjøre å legge igjen en kommentar. Bare sørg for at profilbildet ditt kommer med.

For å få med profilbildet ditt må du sørge for tre ting. Først av alt; du MÅ ha en blogg.no-blogg. For det andre; du MÅ være pålogget på blogg.no når du legger igjen kommentaren. Og helt til sist; Blogg-adressen din være med i URL-feltet. Jupp, det tror jeg var alt. Vi satser på det, jepp!..

Greia med at du ha med bildet ditt akkurat denne gangen er at jeg vil være helt sikker på at det faktisk er bloggen din jeg skriver om, og at det altså ikke er noen som bare har lagt inn en kommentar “for deg”..

De seks første som legger igjen en kommentar (med bilde) vil få seg et eget innlegg her inne i løpet av den nærmeste fremtiden. Hvis det har kommet inn minst en vellykket kommentar i løpet av kvelden vil den første vedkommende mest sannsynlig få sitt innlegg allerede i løpet av.. Senest tirsdag. xD Tidligst allerede i kveld.. xD Så.. hva venter dere egentlig på? Gi onkel Kuklinski noe å smile for i kommentarfeltet nå, så skal vi se om han ikke kan få gitt dere et og annet tilbake! 😀

Såå.. Vil du ha litt reklame, eller vil du ikke?

33 kommentarer
    1. Lena: Det kan jeg gjerne gjøre, men da må du få med profilbildet ditt i kommentaren først. Mulig du må poste fra pc eller noe sånt for å gjøre det, eller ihvertfall droppe den “m.”-delen som jeg ser har blitt med i adressen din nå.

    2. Cathrine Angelica: Det kan jeg godt gjøre, det er fremdeles plass til en blogger. Men hvis du vil at jeg skal skrive om din blogg, så må du legge inn en kommentar hvor profilbildet ditt blir med, og det ser jeg at det ikke har gjort nå.

      Ser at det står m.cathrine90blogg.blogg.no i URL-delen i stede for cathrine90blogg.blogg.no. Mulig du får med profilbildet hvis du dropper den m.-delen helt i starten. Og i tillegg må du altså være pålogget på blogg.no når du legger igjen kommentar 🙂

    3. Jeg melder meg gjerne på dette jeg. Det blir gøy 🙂 Jeg lurer meg på om det er ferietid nå, litt mindre lesere der ute. Selv kommer jeg til å både lese andre sine blogger og selvfølgelig blogge om ferien. Gled deg til å “være med” på BonBon land 🙂 Ønsker deg ellers en koselig ferie og fin sommer 🙂 <3

    4. Det her blir spennende lesestoff for sommeren! Du får jo alltids skrevet kreativt om det meste. Gleder meg til å se hva mer du skriver, for eg har akkurat lest det du skrev i inlegget om den første bloggen.. Om du tenker å ta flere kan du nå ta en titt innom min og, om det så blir.

    5. Tror jeg er litt for sent til dette, men igjen så trenger jeg heller ikke et eget og dedikert blogginnlegg, holder egentlig bare med å høre hva du syns.

    6. stavangerinmyheart: Du er nok dessverre ute litt i seneste laget denne gangen, sånn med mindre en av de som nå har kommet først ombestemmer seg og ikke vil ha noe innlegg likevel, da.

      Men skal ikke se bort ifra at jeg kan komme til å gjøre noe lignende flere ganger i fremtiden 🙂

    7. Smiley: Tusen takk for en såpass snill og hyggelig kommentar. Ja, jeg prøver ihvertfall stort sett så godt jeg kan å skrive noe som folk både kan finne underholdende og noen ganger til og med interessant. Forsøker å fylle opp bloggen så jevnlig som mulig med noe nytt, i håp om at folk både ikke skal “glemme meg”, og samtidig heller ikke syns at jeg er kjedelig, da særlig DET er noe jeg er litt redd for iblant.. xD

      Kan ikke love at jeg kommer til å lage noen flere slike innlegg med det første sånn utenom de seks som var først i denne runden, men jeg kan absolutt snike innom bloggen din og kanskje til og med legge igjen en kommentar eller tre, en eller annen gang 🙂

    8. ill jill: Du kan nok ha rett i det, denne gangen ja. Men når det igjen er sagt er det ikke helt utenkelig at jeg kan komme til å gjøre noe lignende igjen en eller annen gang i fremtiden, så who nose? ^^

    9. Cathrine Straumann: Der ja! ^^ Nå vet jeg altså at det er deg, og ikke noen som prøver å utgi seg for å være deg, som altså er hovedårsaken til at jeg har måtte kreve at folk får med bildet sitt denne gangen.

      Men, nå skal det sies at jeg allerede har fått inn seks stykker. Så kan ikke love at det blir noe med det første, men jeg skal ihvertfall vurdere det likevel en eller annen gang i fremtiden i tilfelle jeg fortsatt skulle få lyst til å lage flere blogg om blogg-innlegg etter at jeg har gjort meg ferdig med de seks første 🙂

      Håper at du får en strålende god natt! 🙂

    10. Silje: Hyggelig å høre! Foreløpig kan jeg bare love at det blir to slike innlegg til. Men i og med at det nå har kommet til flere som gjerne vil bli skrevet om så KAN det hende at det kommer mer i fremtiden! ^^ Den som lever får se og alt det der.

    11. Tonje: Hei 🙂 først og fremst hyggelig å høre at du ville være med.

      Har nå vært inne og sett litt på bloggen din, og dessverre har jeg nå måtte tatt en avgjørelse om å IKKE gjøre noe innlegg om bloggen din da jeg ser at du blant annet bare er 14 år?

      I tillegg ser jeg at du også har navngitt en rekke personer med fullt navn, og noe sier meg at du nok ikke har fått tillatelse fra de det gjelder til det på forhånd, noe som isåfall gjør at diverse av innleggene dine da bryter med regelverket.

      Så beklager, men jeg kan og vil dessverre ikke gjøre noe innlegg om bloggen din slik ting er nå da det er en del ting som jeg rett og slett stiller meg ganske skeptisk til. Håper du forstår dette og at du ikke tar det alt for ille opp. Håper også at du får en god og fin dag, og at du skjønner at dette ikke er personlig ment fra min side.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg