Coca Cola på boks, eller på glassflaske?

Jeg vet ihvertfall hva JEG liker best
 gjør du?

20 kommentarer
    1. I mitt tilfelle kommer det an på situasjonen hva som passer best. Er tross alt cokaholiker :p Men skal sies at jeg oftest drikker cola på boks, men det har nok mer med prisen å gjøre.

    2. ill jill: Ah, interessant! ^^ Jeg drikker også mest på boks, men det skyldes for min del først og fremst fordi jeg syns boks er kulest. Har litt sånn boks-fetisj, altså den varianten som ikke gjør meg kåt, hvis det gir mening? Altså, ja, jeg liker altså bokser ganske greit xD

    3. Det kule med boks er at den gir mulighet for kul design. Da jeg var yngre samlet jeg på colabokser fra ulike land for de var alltid så mye kulere enn boksene vi hadde her hjemme. Spennende med den nye colaboksen og, emn må innrømme at jeg ikke har vent meg helt til den enda.

    4. Har et spørsmål, både du Aylar, og andre lesere kan være med på å besvare hvis noen vet noe:
      Tror du eksakte ingredienser i colaen varierer fra bryggeri til bryggeri? At hver cola er unik, avhengig av hvor den er produsert? At noen produksjoner fx adder litt ekstra sukker i, noen mer vann, kanskje en “hemmelig” ingrediens er tillagt fra et og annet bryggeri?
      Jeg skal selvfølgelig ikke si det bombesikkert, men jeg mistenker at det skjer. Jeg syns borg bryggerier sin colaproduksjon smaker annerledes enn den jeg drakk da jeg bodde i Kristiansand. Har andre merket det samme? At colaen plutselig smaker ørlitegranne annerledes på andre sia av landet/når man har vært innom andre byer?
      Tenker da industrien fra de forskjellige bryggeriene lager konkurranse innad mellom seg. At alle helst vil selge colaen fra sitt bryggeri, og dermed lager en slags “konkurranse”.
      Jeg foretrakk å drikke fra gassflaske før, men nå liker jeg burk best. Kjøper aldri plastcolaen.

    5. Celina Noir: Her har jeg på stående fot (som er en metafor, da jeg sitter akkurat nå) ingen fakta å komme frem med enn så lenge, men jeg tenker at det er faktisk ikke helt utenkelig at du er inne på noe her.

      En del av meg har litt lyst til at det faktisk skal være sånn, da det plutselig ville gjort verdenen hakket mer interessant og bittelitt mer spennende, i forhold til hvis det ikke stemmer. Så jeg aner faktisk ikke, men jeg håper kinda at det er noe i det du nevner her nå.

    6. No prob – jeg liker ikke Cola 🙂
      Funker bare som blandevann (en veldig sjelden gang) og klin dau. Når man er sjuk.
      Ha en fin dag videre!

    7. Grunnen til at eg ikkje liker de nye colaboksene, er at eg jobber på et matvarelager, og de nye colaboksene kommer i kartonger som er dårligere og mindre stablings dyktige enn de gamle lave boksene. Derfor oppfordrer eg alle til å heller kjøpe de gamle 0,33 liter boksene istedenfor.
      Hehe… Kanskje en dårlig grunn. Men det er jo slik at de aller fleste ser verden ut ifra sitt eget perspektiv, og ser sine egne problemer som større og viktigere enn alle andres. 🙂

    8. Personlig Utvikling: Ah, da tror jeg ihvertfall at jeg kan forstå det litt bedre. Men når det igjen er sagt kommer jeg nok ikke til å slutte å kjøpe disse boksene da JEG faktisk liker de ganske godt, hehe. Så beklager for det xD

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg