Mitt eget lille Hotel Cæsar

Skal si leiligheta mi begynner å bli bra fleksibel nå. For etter i kveld har i hvertfall soverommet mitt blitt et hjem for både deg og meg, ja til og med et rom for alt! Det har seg nemlig sånn at de utrolig ikoniske velkomst-stolpene som har stått på Hotel Cæsar de siste 19 årene, er nå blitt mine etter en aldri så liten budrunde på QXL, som jeg var så heldig å vinne. Dette er ikke første gang jeg har fått kloa i noe som kommer fra Hotel Cæsar da jeg har liggende en del autografer, to kopper, en drikkeflaske, et par solbriller, en cd, et par nøkkellenker, et par håndsåper, hele sesong 1 på dvd, en bak kulissene-film, ehm, og litt over tusen episoder på diverse VHS-kassetter. Ah, også må jeg ikke glemme utklippsboka mi! 😀

Men disse stolpene, de har jo faktisk vært med i selveste serien!! De aller fleste av de mest kjente og respekterte skuespillerne i hele Norge har gått forbi disse på et eller annet tidspunkt. JUNI ANKER-HANSEN har gått gjennom disse!!! Eller Anette Hoff da, som hun egentlig heter, hehe.

Så, i kveld har jeg og pappa omsider vært og fått hentet de. Syntes litt synd på pappa som faktisk bar de, når vi KUNNE fått med oss en båre eller noe, men i og med at det var han selv som faktisk valgte å bære de fra posten til bilen, såå burde jeg kanskje ikke syns så veldig synd i han likevel?

Enyway. Nå er de pakket ut og på plass. Av forskjellige årsaker har jeg valgt å IKKE la de stå ute ved inngangspartiet mitt (begynte pikkoloen å tenke koffert nå?), så akkurat nå har de heller fått sin hedersplass på soverommet. Som dere sikkert ser på noen av bildene er noen av de litt skeive, noe jeg har prøvd å fikse uten særlig hell. Så det dere kan se på bildene i dette innlegget er det beste jeg har fått til foreløpig. Mest sannsynlig finnes det nok en lur metode å fikse det på, men mulig jeg må få pappa eller noen til å komme innom meg igjen.. For er ikke helt sikker på om jeg finner ut av det selv xD

Alt i alt er dette et kjøp jeg kan si meg meget fornøyd med. Litt teit at særlig den ene stolpen virker litt ustabil og skeiv, men som sagt så tror jeg nok at det vil vi finne en løsning på, en eller annen gang i en ikke så alt for fjern fremtid. Og så var det all den pappen og sånn som FREMDELES ligger på gulvet i gangen i det denne linjen blir skrevet.. Sitter her og lurer på nå om jeg skal gidde å gå ut med det nå i kveld, eller om jeg heller skal vente til i morgen eller noe når det ikke er en like stor sannsynlighet for at jeg vil støte på en og annen beruset plageånd.

Har du noe fra Hotel Cæsar i heimen?

Stay goregeous!

13 kommentarer
    1. Nerdinnen: Jepp, det har jeg 🙂 og det er en skrue under hver eneste en, så jeg tror nok egentlig at det er der det ligger jeg ja. Veldig mest sannsynlig så er det nok det. Greia er bare at jeg har ikke noe verktøy for å ta hånd om akkurat disse skruene her og nå, så får nok leve i litt skeive dager en liten stund fremover, frem til neste uke eller noe sånn xD

    2. Haha, så bra! Er dere mange Hotell Cæsar-fanatikere der ute eller bare deg? 😀 Kult å ha sånt da liggende. Du kan jo lage deg egen Hotell Cæsar intrance med rød løper? 😉

    3. Anti Rosa Bloggen: Nja, jeg vet ikke helt om jeg er fanatiker akkurat, da jeg vet om et par andre som er ihvertfall et par hakk over meg igjen. Hotel Cæsar er jo en VELDIG populær og veldig godt likt serie som har gått ganske lenge, så 🙂 Så, nei, absolutt ikke bare meg, nei. 🙂

      Haha, ja har faktisk tenkt litt på det med rød løper nå i kveld. Hvem vet? Kanskje jeg går for det også en gang ^^

    4. Gratulere så masse. De var fine, og nå er de dine:) Atter moro å lese bloggen din, godt levert. God natt <3

    5. Due: Takk for det, hehe, liker forresten at deler av kommentaren din kom på rim! ^^ Og takk nok en gang for hyggelige og vennlige ord! 🙂

      Du, forresten, har et lite tips til deg 🙂 Ser at profilbildet ditt ikke har blitt med på samtlige av kommentarene. Kanskje det ikke er så nøye, men hvis du vil at bildet ditt skal være med i fremtidige kommentarer så vil jeg anbefale å legge inn adressen til bloggen din i “Blogg”-feltet over der du skriver inn selve kommentaren, samtidig som man må være innlogget for at bildet skal være med 🙂

      Ikke så viktig egentlig, men jeg syns ihvertfall det blir enda litt hyggeligere når folks flotte profilbilder også blir med ^^

    6. Bra skattepengene mine går til dette. Her jobber jeg opp til 10 timer om dagen så går store deler av pengene JEG tjener til rekvisitter fra Hotel Cæsar? Jeg har ofte problemer med og betale regninger så ser jeg att du sitter på ræva dag ut og dag inn fordi du ikke gidder og jobbe. Så sitter du der og handler drit på nettet. Suger mye penger ut av NAV sekken skjønner jeg.
      Blir faktisk lei meg 🙁
      Beklager altså men det måtte bare ut
      Mvh Arve.

    7. Haha nice! Så veldig stas ut med de stolpene. Tror ikke jeg har lagt merke til det selv. Men skal se noen episoder og se etter dem. Har ikke noe fra serien i heimen nei, hadde jeg vært litt mer fornøyd med serien hadde jeg helt klart prøvd å få tak i noe. Mye der som ser veldig bra ut. Ikke det at serien er dårlig. Har prøvd å bygge hotellet i The Sims 2 haha, ble bare ferdig med bygget på utsiden, måtte bruke en kode for å få mulighet til å bygge 255 etasjer, ellers gikk det bare an å bygge fire etasjer. Ble for vanskelig med innsiden og sånt da haha. Men dette er vel en annen sak.
      FIne bilder, veggen har samme farge som veggene lobbyen hadde de første årene hehe. Tror det samme gjelder gulvet.

    8. Arve hostad: Huff, der ble jeg visst avslørt gitt. Nå fikk jeg skikkelig dårlig samvittighet.. Det verste er nok det at jeg alt for sjeldent eier skam i livet, så jeg kommer nok til å fortsette å bare handle mer og mer dritt i fremtiden, forså å legge det ut her så alle skattebetalere kan se. Huff, jeg beklager virkelig altså, virkelig.

      Du.. Kanskje vi kan lage en deal sammen? Hvis du fortsetter det gode arbeidet ditt, og kommenterer.. Skal vi si 25 innlegg til, så skal du herved få lov til å komme på besøk en dag og filme en dokumentarfilm om hvordan vi grådige og late Nav-brukere utnytter dere som faktisk gidder å jobbe. Sitter og tenker nå, hvorfor er det ingen som har gjort det allerede? Du ville jo solgt STORE penger, kanskje til og med fått utdelt fredsprisen.

      Det er i hvertfall det minste jeg kan gi det for alt du har gitt meg ved å jobbe så hardt og ærlig som du helt sikkert har gjort, i mange lange år.

    9. Dark Elf: Takk! ^^ Ja de er ganske kule de 😀

      Hmm, nei de er kanskje ikke så veldig synlige bestandig. Også tror jeg ikke de har vært fremme hele tiden, heller, men at de heller har vært litt “av og på”, om du skjønner.

      Men, mener å huske jeg så noe som ihvertfall lignet litt på de i den aller, aller første episoden, nærmere bestemt i den aller første scenen med Åge og Henning. Mulig det var noen andre stolper som lignet, men.

      Takk. Er ikke helt fornøyd selv, da jeg særlig ser at jeg kunne latt være å bruke blits på samtlige av de, men har en følelse av at uansett hvor jeg hadde plassert kamera og sånn så hadde jeg nok alltid funnet NOE jeg ville ha endret på i ettertiden uansett, da hjernen min kan være sabla til perfeksjonist til tider xD

      Og du, angående Sims, hvor lang tid tror du at du foreløpig har brukt på den hotellbyggingen? Høres veldig tidskrevende ut 😀 Jeg syns ofte at det er nok med tre etasjer (i Sims 3), liksom xD

    10. Er lenge siden jeg prøvde meg på det hotellet i The Sims 2. Det var i 2007, prøvde og ga opp flere ganger, var sinnsykt vanskelig å prøve å beregne hvor gangene, trappene og rommene skulle være. Prøvde vel bare noen måneder. xD Bygget forresten bare 10 etasjer og ikke 255 selvfølgelig. Spillet kræsjer lenge før man når 255. Skrev bare sethighestlevelallowed10 huskier ikke helt hva koden var hehe. Men fant den perfekte mursteinveggen.
      Fikk et kraftig virus på maskinen året etter og da forsvant alt. Har ikke prøvd siden da. Tenkte det skulle være litt artig å prøve å lage hotellet sånn som det liksom er fremstilt hvis du skjønner. I studioet flyttet de bare på ting og endret skiltet på rommene.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg