Støt eller utslett?

Livet er fort kort til å ta ting så alt for alvorlig hele tiden. Jeg er (fortsatt) en person som mener at det aller meste, om ikke absolutt alt kan spøkes med, bare man gjør det foran det rette publikummet, på det rette tidspunktet, og så fremt man helst kjenner til sin begrensning.

Så.. For noen uker siden kom jeg på et nytt ultimatum. Et ultimatum som jeg i utgangspunktet tenkte å sende inn til en av mine favoritt-podcaster “Saft og Svele”, men foreløpig så har disse gutta rett og slett ikke husket å ta det opp, eventuelt ikke giddet. Og ja, jeg har pushet det bitte litt et par ganger siden første gang jeg tok kontakt med de xD Så.. Siden de er litt trege, og mest sannsynlig har glemt det helt nå tenkte jeg at jeg heller kunne prøve det ut på dere! 😀

Ultimatumet låter som følger: “Hvis dere MÅTTE velge, ville dere enten fått utslett i hele ansiktet hver gang dere tok for dere noe som helst av seksuell aktivitet, ELLER motta et passe aggressivt støt i det ene håndleddet hver gang noen av deres foreldre/ foresatte unnet seg litt kos?”.

Så, hva ville dere ha valgt, og hvorfor?

Stay goregeous!


#ultimatum #sex #smerte #foreldre #foresatte #kos #saftogsvele #samliv #trøbbel #elektrisk #saft #svele #podcast #behag #ubehag #følelse #saftsvele #støt #sjokk #shocking #enteneller #valg

5 kommentarer
    1. Utslett i trynet. Ville blitt brukt en del gimp og latexmasker da, si! xD (hehe fått litt moro av uttrykket ditt, si! Men skal henlegge fremtidige “si”-kommentarer)
      Hva ville du valgt?

    2. Celina Noir: Jeg ville nok gått for støt. Rett og slett fordi utslett varer jo gjerne en stund, også vises det gjerne litt godt etter hvert.. Også hvis jeg hadde fortalt foreldrene mine om dette ville de nok både roet ned seksuelle aktiviteter ihvertfall litt, eller i det minste sagt i fra litt på forhånd for å forsikre meg om at jeg ikke drev og bar på et eller annet veldig verdifullt i det ene sekundet det støtet skulle komme.

      Så siden det ene, passe aggressive støtet ihvertfall bare ville vart et lite sekund etter mine tanker om det nå, og jeg helt sikkert ville fått foreldrene mine til å varsle i fra først og siden det utslettet ville vært mer tydelig: Støt! ^^

    3. Det er ikke støtet i seg selv jeg ville ønsket å unngå, men jeg ville aldri klart å leve med viten om når fx pappa ronker osv.
      Men, skal også sies: tenkte utslettet forsvant igjen med en gang etter aktiviteten var ferdig gjennomført 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg