GOOGLE TRANSLATE LESER BLOGG!

Oversettelser og språk og sånt er ikke alltid like lett. Men nå har et vært menneske i den første verden omsider fått tidenes superverktøy som man fint kan benytte seg av når det stormer som verst og man simpelthen ikke klarer å komme ut av den uendelig store jungelen på egen hånd, ja, jeg snakker selvfølgelig om alle språk-entusiasters bestevenn – Google Translate!

For å nå bevise hvor god denne tjenesten til Google faktisk er har jeg tatt tak i det aller første innlegget jeg skrev for denne bloggen, og etter å ha sendt det på en liten rundtur gjennom blant annet Sverige, England og Vietnam, forså tilbake til lille Norge igjen, så.. Ja, jeg tipper det er ingen av dere som vil merke noe forskjell.

Skulle forresten noen av dere likevel ha behov for å ha lese det opprinnelige innlegget mitt fra den 8. januar 2010, selv etter denne fantastiske fremføringen, ja så kan dere finne det ved å klikke her!

Hvor ofte bruker du Google Translate?

Stay goregeous!

6 kommentarer
    1. Anti Rosa Bloggen: Takk, det ble ikke sånn hypermorsomt i første omgang føler jeg, men forhåpentligvis finnes det nok andre innlegg som vil ha en langt større underholdningsverdi av Google Translate, som jeg kan ta litt senere. I første gang tenkte jeg uansett at det ville være logisk av meg å starte med starten xD

      Takk, og i like måte! 🙂

    2. nesten aldri, hehe. hvis jeg er på jobb, og noen som prater engelsk lurer på noe, så prøver jeg så godt jeg kan. er det noe jeg ikke vet hvordan jeg skal forklare, tyr jeg til google translate xD eller så får jeg noen andre til å hjelpe.

    3. Jeg bruker Google Translate hele tiden 🙂 Har gjort det i mange år, og da spesielt innen skolearbeid. Hemmligheten er å kun overesette enkle ord som du virkelig ikke vet hva er. Også bruke sunn fornuft 🙂 Kult innlegg. Mvh din venn.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg