Brød og sitrus!!

Opprinnelig var planen at jeg skulle spise frokost sånn i halv to-tiden i natt, men så var det jammen meg et par andre godsmuler jeg bestemte meg for å ta med en tur ut i friskluft først, sånn at alle mine søte, sure, bitre og energiske lesere der ute kan dra litt nytte av de også i en ikke alt for fjern fremtid. Alt blir nemlig bedre av å deles, lærte jeg på Sesam Stasjon.

Så.. Ja! – Da er dere nok en gang sånn noen lunde oppdatert på det aller mest vesentlige som tusler og rusler innerst inne i hjernebjerken for tiden.

Har du noe spesielt i tankene for tiden?

Stay goregeous!

4 kommentarer
    1. Haha, fantastisk! Her tenkes det triste tanker om norsk litteratur, men en god latter og artige innputt snur dette fort 🙂 Lykke til med nye bloggen, og mer rettlinjet til regelverk! Gøy uansett 🙂

    2. Anneli Høiland: Ah, ikke for trist da håper jeg? Eller? :/ 🙂

      Takk, takk – må innrømme jeg har litt noia for å tråkke i salaten igjen, slik jeg en gang gjorde for 5 år tilbake, sånn at bloggen min igjen blir sperret fra å ligge offentlig blant blogg.no sine lister og diverse, men antageligvis skal det nok gå sånn noen greit. Hadde for noen år siden en særlig greie av å teste de aller fleste grenser som var, og ting skulle gjerne være så ekstreme som overhode mulig.

      Liker fortsatt å kunne være litt drøy og utfordrende en dag i dag, men nå er det stort sett noe mer bak. Er ikke drøy BARE for å sjokkere lengre, og med det tatt i betraktning så tror jeg altså at det skal gå greit nå. For jeg har altså forstått det slik at det er greit å bevege seg i grenseland, bare man altså holder seg på riktig side av grensene… xD

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg