UTE PÅ PRØVE!

De siste ukene har jeg gått rundt og vurdert noe frem og tilbake rundt særlig en ting. Og for å ikke kjede ihjel flesteparten av dere som allerede har lest om det jeg nå sikter til fra før, og for å ikke risikere å kjede ihjel meg selv i tillegg ved å gjenta alt jeg skrev for noen uker siden, så kan vi heller si det sånn at dere som ikke alt har lest om mine tanker om “en mulig tilgivelse” fra blogg.no-teamet kan klikke klikke dere inn her.

I dag tidlig tok jeg omsider sjansen, jeg sendte blogg.no en mail hvor jeg først fortalte litt om hvordan bloggen min en gang var før, og hvordan jeg selv i hvertfall føler at den er i dag, samt at jeg også valgte å nevne den ene spesifikke episoden som fikk bloggen min totalt kastet inn i dødens mørkeste venteværelse for en liten stund.

Jeg spurte så om det var mulig å gi bloggen min en aldri så liten prøveløslatelse, gi bloggeren i meg en ny sjanse til å skinne mer i det offentlige rom igjen. Og jaggu skulle det vise seg å funke! Nå kan jeg ENDELIG blogshoute igjen, nå kan folk ENDELIG se innleggene mine under “Siste blogginnlegg fra Oppdal” igjen, og i det hele tatt: Alle sperrene denne bloggen har “lidd under” de siste årene er nå hokus-pokus borte.

Så nå gjelder det “bare” å holde meg på riktig side av grensa fremover. Jeg kommer nok fortsatt til å få høre at jeg er litt drøy fremover, men forhåpentligvis ikke for drøy slik jeg tydeligvis var en gang tilbake. Og nå som disse sperrene er opphevet kan det jammen hende at bloggmotivasjonen min blomstrer enda litt høyere opp igjen også. For jeg skal ikke benekte at da de disse sperrene først kom i 2012, ja så gikk det en hel del utover litt av hvert… xD

Syns du at denne “prøveløslatelsen” er fortjent?

Stay goregeous!

2 kommentarer
    1. Gratulerer med løslatelsen. Eg kan ikkje uttale meg om den er fortjent eller ikkje, fordi eg har nok dessverre ikkje fulgt så godt med på bloggen din. Men det er jo slik at dersom vi skal oppnå trafikk på bloggene våre, så må vi skrive interessant og kanskje litt utfordrende. Hvis ikkje kommer jo ikkje folk og leser.
      Lykke til med fortsettelsen.

    2. Personlig Utvikling: Takk for det! 🙂
      Nei, skjønner det blir litt vanskelig å si noe særlig om det da, men velkommen skal du ihvertfall være her inne.

      Ja, det er helt sant det, og det er slettes ikke en enkel jobb bestandig. For min del ble nok utfordringen den for et par år tilbake at jeg til slutt bekket litt for mye mot utfordrende innlegg fremfor interessante, og at den utfordrende delen til tider kanskje ble litt for utfordrende for enkelte som tittet innom xD Det med balanse er ikke alltid bare-bare..

      Og takk! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg