JEG KREPERER!!!

Dere!! Jeg kom akkurat på noe, igjen!

For.. Nå er jo en gang vår verden sånn at ingenting varer evig. Mest sannsynlig vil det også være en dag hvor denne bloggen plutselig ikke finnes lengre, en tid hvor noen andre plutselig kan lage seg en blogg med eksakt samme adresse som den dere leser på nå.

Og.. Nå er det ikke meningen å virke veldig selvopptatt her, men… Hvis jeg plutselig skulle falle fra Endors klipper i løpet morgendagen, og blogg.no bestemmer seg for å slette bloggen min 2-3 år senere på grunn av inaktivitet.. Og det skulle dukke opp en ny “fullstendigkaos”-blogg litt etter det igjen…


© Bildet er tatt fra scoopwhoop.com

Kan dere være så snill å senke den bloggen så langt under havet som overhode mulig da? Jeg mener – har ikke jeg gjort meg vel fortjent nå til å være den ENESTE bloggeren i hele UNIVERSET for evig og alltid med adressen fullstendigkaos.blogg.no? Jeg mener nemlig så!!

Så hver så snill og hjelp meg – bare tanken på disse tingene gjør at jeg får lyst til å dra på fargefylla….

Det finnes bare EN Kaptein Von Wunder-Chaos!

Stay goregeous!

6 kommentarer

Siste innlegg