Add meg på Snapchat?

Inntil nokså nylig har jeg hatt tre steder på Internett som først og fremst har vært for de få menneskene jeg virkelig liker, og som jeg faktisk føler at jeg har noe til felles med her i verden. Men for et par dager siden valgte jeg omsider å redusere antall “private fristed” fra tre, til to. Med andre ord, jeg har akkurat bestemt meg for å gjøre Snapchat-profilen min åpen for alle og enhver, eller det vil si – My Story-delen.

Noe som igjen betyr at hvis du lenge har hatt lyst til å følge meg enda litt tettere i hverdagen enn hva du har “fått lov til” tidligere så, vel, nå gir jeg altså de av dere som vil muligheten til å skru stalkingen opp enda et lite nivå. *bukker og nikker i den tro at det ihvertfall er et par av dere som jubler høylytt akkurat nå*


Brukernavn: aylarkuklinski

Men bare så det er sagt; Selv om jeg nå åpner for at hvem som helst kan legge meg til, og følge meg via Snapchat så kommer JEG fortsatt IKKE til å godkjenne alle og enhver som VENN. Men for dere som har lyst til å legge til meg nå som et potensielt “stalking-objekt” – velkommen skal dere være 😀

Håper alle får en snipp, snap, snappy kveld videre!!

Stay goregeous!

2 kommentarer
    1. Jeg får lov til å stalke deg og være din venn på snap! (Føler seg stolt)
      Du bruker instagram, Facebook, blogg.no, YouTube? Men du bruker ikke twitter eller? Eller er du noe annet sted også? (Jeg bruker ikke instagram og liker ikke formatet, derfor får jeg ikke stalket deg der xP)

    2. C Noir: Har en konto på Twitter, men den er ikke i bruk. Det er noe innhold på den, men det er først og fremst varsler på ting jeg har likt og foretatt meg på Youtube xD

      Så er først og fremst på Instagram, Facebook, blogg.no, Snapchat og Youtube.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg