No (hard) feelings

I skrivende stund føler jeg at jeg ikke har følt noe særlig de siste dagene. Og selvfølgelig, det kan både være bra og dårlig. For hvis man skal være positivt innstilt til det så betyr det jo at jeg ikke har vært deprimert foreksempel, men jeg har heller ikke følt noe glede. Når det igjen er sagt har det heller ikke vært sånn at jeg har gått rundt og tenkt at ting har vært meningsløst. Jeg har liksom bare gått rundt, eksistert og gjort stuff.

Okei, jeg skal ikke påstå at jeg absolutt ikke har følt på noe som helst, for det har jeg jo. Men stort sett så har de følelsene vært såpass kortvarige, og i nokså milde utgaver. Her og nå sliter jeg litt med å komme på mer enn tre tilfeller den siste uken hvor jeg har følt på noe som helst. Så er det heller ikke sånn at jeg ikke har gjort noe, eller opplevd noe. For, jeg mener ihvertfall selv at jeg faktisk har vært ganske aktiv i det siste. Både når det kommer til å gjøre unna nyttige og litt kjedelige ting, men også når det kommer til å gjøre ting jeg faktisk liker. Er jeg simpelthen iferd med å bli en mann?

Det skal også sies at jeg har gjort det ganske greit diverse steder på sosiale media i det siste. Fikk særlig en del likes på et bilde jeg postet på Instagram her om dagen, noe jeg vanligvis ville giret meg ganske opp i skyene for, men som jeg denne gang knapt har tenkt over i hele tatt. Så vil jeg OGSÅ legge til helt avslutningsvis at jeg heller ikke føler meg sliten på noen som helst måte. For selv om jeg har vært ganske flink til å ikke bare sitte stille og gjøre “ingenting”, så har jeg altså gjort noe, men samtidig ikke så mye at det har gått utover energibaren min. Jeg går ikke på tomgang foreksempel, jeg er ikke utbrent eller noe sånt. Nope.

Vel, vel, alt i alt så er det vel ikke så farlig. Jeg antar at dette helt sikkert har en helt naturlig forklaring, og at det mest sannsynlig er like midlertidig som det meste annet her i verden.. Kanskje det rett og slett er så enkelt som at jeg innerst inne bare kjeder meg litt, men at jeg av en eller annen grunn ikke “merker det noe særlig selv”. Det er faktisk den eneste forklaringen jeg er i stand til å komme opp med akkurat nå. Men om det er den faktiske fasiten, det vet jeg ikke.

Hvordan har følelselageret ditt vært den siste tiden?

Stay goregeous!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg