Jeg lot meg friste..

Det sies at jula varer helt til påske, men etter å ha tatt meg en tur ut og handlet litt i dag så vet jeg ikke helt jeg. Det virker ihvertfall ikke som butikk-jula har livets rett helt til den berømte harepusen kommer, for når jeg var ute shoppet litt i ste begynte det jammen å bli noe tomt. Og det ble ikke stort bedre etter at jeg hadde gjort fra meg, for tror du ikke at jeg lot meg friste av det faktum av at så og si alt selges vekk for 50% nå? Jeg mener; hvem er jeg til å si nei når butikkene spør om hjelp til å rydde liksom? Jeg sier det igjen, jeg – Hvem er jeg?

Ah, og forresten. Jeg har visst enda litt flere godsaker å vise dere i dag jeg. Hmm? Ah, nei. Det er IKKE wienerbrødet mitt jeg har tenkt å ta frem igjen denne gangen. For altså.. Sånn i romjula en gang fant jeg det for godt å slå til på et tilbud jeg så at cdon hadde der og da på “Assassin′s Creed: The Ezio Collection” som kom ut på PS4 i fjor høst. Jeg har fra før av alle de tre spillene denne “pakka” inneholder på PS3, men som den grafikk-elskeren og trophy-jegeren jeg er, så.. Ja, det ble altså til at jeg nok en gang ikke klarte å la være. Og i dag kom det, sammen med første sesong av “Fear the Walking Dead” som jeg også tenkte jeg kunne unne meg å eie.

Sånn. Da har jeg ikke noe mer igjen på lager som måtte være av nevneverdig interesse for noen som helst i denne gang. Eller, det vil si.. For det er faktisk en liten, mellomstor ting til.. Hmm.. Nei, dere får heller ha det til gode. Til dere hører fra meg – SE HVA SOM SKJER! 😀

Har du handlet/ fått noe i dag?

Stay goregeous!

5 kommentarer
    1. Når jeg ser dette frister det å gå på butikken for min del også. Kunne godt tenkes at det er slike “ryddeaksjoner” på gang i butikkene her også!
      Vil høre om den siste mellomstore tingen også! Nå!!:( Ble litt nysgjerrig. Bare det ikke er wienerbrødet xD
      Forresten, du har en Lady Gaga kalender, hvor har du fått tak i den? Kunne tenkt meg en sånn, men er ikke på cdon!

    2. C Noir: Da vil jeg anbefale deg å ta deg en tur fortest mulig. Nå vet jeg ikke hvordan det er der du bor, men her forsvinner alt fra julemat til snop og brus rimelig fort etter at jula er over.

      Njai, jeg tror nok den såkalte, mellomstore tingen skal forbli hemmelig en liten stund til. Vil ikke en gang komme med noen hint akkurat nå.

      Lady Gaga-kalenderen fant jeg på ebay.com. Bare søk “lady gaga calendar” så tipper jeg du finner den temmelig fort 🙂 God jakt!

    3. Joda, nettopp stått opp nå. Skal på butikven og se etterpå!
      Blir desto mer nysgjerrig nå. Tror det har noe med et menneske å gjøre, mest sannsynlig en jente!
      Okei, så simpelt ja. Takk.

    4. hehe, fikk så mye godteri til jul at jeg tror jeg har nok i mange måneder fremover xD
      Fear the walking dead har jeg også lyst til å se. siden jeg elsker the walking dead fra før av 😀
      i dag har jeg handlet på spar, 10 kroners marked, så da ble det en del mat! 🙂

    5. Hege Kristin: Du har ikke lyst til å fortelle meg nøyaktig hvor mye det er snakk om? 😀

      Fear the Walking Dead er en ganske okei serie. Så den i høst en gang på HBO sine nettsider. Men det skal sies – denne serien har ikke helt den samme feelingen som The Walking Dead. Begge seriene er fra samme univers og sånn, men likevel er det en del ting som skiller de to seriene fra hverandre syns jeg. Om man syns det er positivt eller negativt ser jeg varierer veldig fra person til person i diverse forum. Men jeg liker begge bare så det er sagt, på litt forskjellige vis 🙂

      Da har du ihvertfall brukt penger fornuftig, da mat er strengt talt livsnødvendig for å overleve, hehe. ^^

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg